Nejste přihlášen/a.
Ahoj,potřebuju poradit ještě s jednou věcí,mám na feldě 1,3 řízení po repasi(bez posilovače). Měnilo se vše,tyčky,pouzdro,čepy,manžety,uložení převodky a převodka se namazala. Před tím už řízení poměrně dost klepalo,bylo to vymlácené v tom lůžku a tyčkách,no ale to klepání nezmizelo úplně,zdá se že už je nějaká vůle i na hřebenu
Pamatuju si že na škodě 120 to tenkrát táta nějak přitáhl nějakým šroubem zezadu převodky a vůle zmizela,jde něco takového i na feldím řízení?. a pokud ano tak jak se to dělá abych to nějak nepokazil
Je to slyšet když se rychle otáčí volantem na jednu a druhou stranu,nicméně řízení zabírá okamžitě,žádný mrtvý chod nepozoruji ani při jízdě ani když sleduju jak rychle kolo začne reagovat na pohyb volantu
Díky za radu
Myslím že s tím to nesouvisí,to klepe i když auto stojí a rychle se otáčí volantem na jednu a druhou stranu,v okamžiku kdy se pohyb mění z jedné strany na druhou tak je slyšet klep,ne nějak moc ale jde to slyšet.
Nápravu jsem prohlížel a nikde vůli nenašel,uložení tlumičů je zánovní,bez vůle,čepy bez vůle,ložiska a kynetáky OK,uložení stabilizátoru taky OK
Šroub na dotažení hřebenu ke šneku byl u Favorita a u Felicie už není. Sloužil i k plnění náplně PP80. Pak už byl jen tuk. Co vůle v ložiskách předních kol?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.