Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chci se zeptat, aktuálně řeším škodu způsobenou mnou na mém vozidle. Vozidlo je havarijně pojištěno u kooperativy, tedy škoda bude hrazena z havarijka. V smluvním servisu pojištovny - autorizovaném vyčíslili škodu na 80tkč. Když si ale čtu na internetu zkušenosti, tak se celkem bojím, aby mi pojištovna nekrátila pojistné plnění. Vůz je to Volkswagen Passat 7 let starý a má najeto 300tkm, nicméně díly před nehodou byli originální, jako nové a od doby co vůz vlastním nejezdím jinam než do autorizovaných servisů. Není to první nehoda, kterou jsem s vozem měl. První jsem měl před dvoumi měsíci se škodou 49tkč, taky v smluvním - autorizovaném a vše bez problému zaplatili do týdne. Ale teď se bojím, protože je škoda vyšší. Zaplatí mi pojištovna i tentokrát škodu celou? Bohužel momentálně nemám na zaplacení víc jak 10.000,- za spoluúčast a auto potřebuji.
Těžká otázka. Před časem pojištovny zkoušely krátit plnění z důvodu tzv. amortizace. Pak tuto praxi řešil Nejvyšší soud a pokud vím, výsledek byl takový, že pojištovna nemá plnění krátit. Ve Vašem případě jde o dost peněz, tak bych Vám poradila jít se zeptat do občanské právní poradny. Radí zdarma.
Podobný vůz jako mám já jsem viděl na tipcars.cz za 160.000,-. To znamená, že by mi dali poloviční hodnotu vozu a tomu se mi nechce věřit... A nevím, proč mi v autorizovaném servisu vůbec nic neřekli, o tom krácení nebo o totálce, když tam určitě nevezu první takový auto po nehodě, snad nic netají...
Když už jste byl s autem v servisu, tak předpokládám, že už jej viděl likvidátor pojištovny. Co na to říkal on?
Nevim, ze servisu se neozvali, tak abych nebyl prekvapenej, ze auto je hotovy a ze musim zapltit treba 40 tisic...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.