Nejste přihlášen/a.
Zadrav´m radcovia.
Originál puklice Škoda ( takéto--viď obr.dole) sa časom olúpali a na niektorźch miestach vidiet iba sivý plast.Potrebujem poradit s obnovou metalického povrchu.Takže obrúsit odmastit a potom základ na plasty? alebo?Puklice sú narozdiel od tých "kauflandových" a "benzínkových" pružné a chcem aby sa farba neolúpala pri ohnutí plastu.Prosím nepíšte mi "kúp si nové a pod" Ďakujem R.
Jak jste to dělal předtím, že se loupají? Postup obrousit, odmastit,základ na plasty a barva, je správný.
Ovšem je to dost exponované místo (štěrk,písek,posypová sůl). Nesmysl lakovat. Nebo obruste lakýrnickým papírem do jemna (zrnitost 600,800,1000 a více či pastou leštit).
Nerobil som to ešte.Puklice majú 12 rokov a teda z výroby.Že by boli v minulosti striekané som nepostrehol,alebo si myslím že by som to rozpoznal.Ale predpokladám že som jeden z mála čo sa púšta do podobného experimentu.Zrnitost 600-800...určite použijem 1000 alebo aj viac a vodné brúsne papiere.Nakoniec ostali mi z renovácie svetlometov kde som brúsil 2000-kou vodným ale toto až nakoniec.Ide mi hlavne o tú pružnost.
doplněno 21.10.14 11:11:To lúpanie farby si viem vysvetlit jedine tak že bolo často čistené WAP-kou.Bolo to firemne auto.
Wapka se nesmí přikládat blízko lakovaných ploch. Mě wapka poškodila lakovaný práh, když jsem se blbec snažil sundat asfaltové tupky. Na plochy laku, kde pere slunce (střecha,kapota,zadní dveře) to vytvrzuje a zraje rychleji než nějaké spodní prahy ... či poklice kol.
Proto doporučuji wapem opatrně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.