Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda felicia, ztráta výkonu motoru

Od: viking* odpovědí: 12 změna:

Zravím. Mám feldu 1,3 Mpi kombi rok 98. Už dva roky se objevuje závada v chodu motoru. Motor z ničeho nic začne škubat a ztrácet výkon. Toto se nejvíc projevuje při delším táhlém stoupání a nebo na rovině, když jen takzvaně lechtám plynový pedál. Toto dočasně zmizí při sešlápnutí plynu až na podlahu, kdy jde motor prudce do výkonu, a nebo za jízdy při vypnutí a znovu nastartování motoru.Přitom palivový a vzduchový filtr je ok, i pal. čerpadlo zdá se být v pořádku. Lambda sonda je nová. Neví někdo co by to pohlo být?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*

0x

Dnes mi taky stejná felda blbla. Pomohl jsem jí vymazáním paměti řídící jednotky - tedy na chvíli odpojit baterku,stačí minusový kontakt, a pak jela jak za mlada až jsem ji nepoznával.

 

novada*

0x

"Kdy jde motor prudce do výkonu" :D ... To musí být teda nářez u "eMPéÍčka 1.3" :D

hubas*

Prudce do výkonu v rámci výkonu svého motoru, nevím, co se Vám nelíbí, ale tazatel to popsal správně. Kolik KW máte Vy?

novada*

malo :D u pracovního 96kw a u normálního 298kw :D při nastavení economy fuel to jede za 20,5l na 100 :D proto se usmívám že je tam u vás prudký výkon který u MPI nějak neni :D než se to vyžvejkne, to člověk čeká a čeká .. -,- :D myslim že ten motor neměl výkon už z výroby :D

 


0x

já gbych zkusil jinej hall senzor ten co je na převodovce zkoušel si to napíchnout na vaga?

 

fik

0x

Jak tu někdo říkal,zkusit na 20 vteřin odpojit mínus svorku.dojde k resetu ŘJ. Nebo pokud nepomůže tak napojit na diagnostiku

martinhajek*
K žádnému resetu odpojením akumulátoru u MPi nedojde, to šlo jen u BMM. U MPi je reset možný jen vagem.
ah9po39siv

Přesně tak. Adaptace jsou uloženy v eeprom.

 

martinhajek*

0x
Třeba vydřený potenciometr škrtící klapky. Připojit na diagnostiku a pak se ukáže. I samotná ECU u Simosu někdy blbne.
gumidek*

Jo, to mi povídej. Dokonce mi jedna nešla napojit na VAG (příliš mnoho sporadických chyb a když jsem to vypíchnul přímo na K.line drátku a obešel motorový svazek, tak stále bez komunikace.Immo vpoho komunikoval).

Pro tazatele:Přimlouvám se za potenciometr nebo hall (hall většinou blbne po určité době nebo při ohřátí motoru).

doplněno 19.10.14 23:40:

Hal je nad převodovkou na 12 hodině. Tedy spíše nad spojkou či setrvačníkem. Nebo taky pod termostatem či mezi motorem a převodovkou v místě spojení. Drží ho jeden šroubek na 10 klíč a bejvá zasratý od vazelíny (spíš olejových par pokud vzlíná olej guferem komínku ložiska spojky) či prachu ze spojky.

černá věc a třípinový konektor zeshora. Laická oprava výměnou i pro ty, co si troufají jen na výměnu žárovek či baterky.

Poták je nedílnou součástí klapky a mění se klapka, pokud nepomůže čištění a reset přes program motordiag a kabel vag usb kkl.

viking*

Díky moc za rady. Jsem těchto pojmů neznalý, co je to ten hall? A jde to nějak opravit, mám na mysli i ten potenciometr, anebo musím sehnat novou škrtící klapku?

gumidek*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]