Nejste přihlášen/a.
Ahoj, mám Favorita z roku 1990. Po delší cestě (cca 70km a víc) jsem zpozoroval citelné vadnutí brzd.
Tak jsem to vše rozebral, vyměnil kotouče včetně destiček (Ferodo,žádná čína ani polsko) a vyjel na zkušební jízdu.
Auto citelně přidalo na brzdném účinku avšak asi po cca těch 70-80km opět začali slábnout brzdy, během dalších 5ti kilometrů dokonce takovým způsobem,že jsem zmáčkl pedál a ten se propadl jakobych mačkal spojku a auto jelo vesele dál bez sebemenšího přibrždění...
Jakmile jsem přestal, tak se pedál normálně vrátil na svou pozici - nezůstal propadlý.
Když auto zchládlo,tak už zase brzdilo naprosto v pořádku, jen se mu museli dávat menší přestávky aby se průser neopakoval.
V čem může být příčina? Co jsem četl, tak zavzdušněné brzdy se chovají jinak, ale třeba se mýlím...
Především, vadnutí brzd je něco jiného. To, co popisujete je dráždění kobry bosou nohou a je zaděláno na průser. Viděl bych to také na vadný hlavní válec. Kdy jste naposled měnil brzdovou kapalinu? Že jí máte v systému dost předpokládám jako samozřejmost.
doplněno 27.09.14 08:40:Vadnutí brzd je způsobeno tím, že po velkém ohřátí se změní třecí vlastnosti materiálu a dojde ke snížení brzdného účinku u jinak naprosto funkčního systému a v běžném provozu se nijak výrazně neprojeví. Je to spíše problém sportovní jízdy Špatná kapalina, vadné díly vadnutí brzd nezpůsobují. to jsou závady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.