Nejste přihlášen/a.
Felicia jednobodové vstřikování, najeto 230 tis.km. Po výměně rozvodů začala při přidání plynu z nízých otáček škubat. Před výměnou byl motor absolutně klidný. Rozvodový řetěz byl hodně vytahaný. Nevím, kde závadu dledat. Dík za odpovědi
Po výměně rozvodů semusí natočit rozdělovač zpět do zuákladní polohy, kterou měl se starými rozvody jinde díky vytahaným článkům řetězu. ECU reguluje předstih jen v úzkém pásmu a pravděpodobně teď má základní hodnotu mimo a je poblíž ní na dorazu.
Stačí zařadit 5.rychlost (a postrkovat auto - točit motorem) a dostat zobák ve tvaru "V" na vnitřní hraně řemenice tak, aby se kryl s poslední čárkou na stupnici nad ní v nálitku bloku motoru (krytu řetězu -prsa). Pak povolit pod rozdělovačem šroubek co svírá komínek a otáčet rozdělovačem tak, aby palec ukazoval zářezem na tečku, která je na horním okraji víka rozdělovače. Pak je seřízeno správně na základní nastavení 0° .
Pak bych pokračoval dále a preventivně demontoval hall snímač (je pod termostatem seshora mezi motorem a převodovkou nad setrvákem) a očistil ho hadrou od špíny ze spojkového obložení a mazu (hadr a tech benzín ideální) a prostříkl kontakt sprejem kontakty.
Odpojte baterku tak na 30 minut a udělejte tzv. starý start (lanko plynu musí mýt alespoň pár mm mrtvý chod - jinak se nikdy nedotýká serva nastavovače volnoběhu a startovat s plynem je pro jednotku špatné. Pak blbne).
Udělejte to takto. Sundejte filtr box, otočte klíčem na kontrolky (zapnutá elektrika), dále rukou dejte plný plyn a prstem opatrně zatlačte motorek serva nasatvovače volnoběhu a jak sám zajede, tak odpojte baterku, ale stále držte plyn, aby se nepohnul na volnoběh a motorek opět nevysunul. Pak těch 30 minut + nastavení lanka plynu které musí mít vůli na volnoběhu a nesmí být naplé!
Popřipojení baterky servo pohne s klapkou apo nastartovaní bez plynu nechte běžet do sepnutí větráku na chladiči. Pak motor vypnout a znovu bez plynu nechat na volnoběh min 6 minut. Takto opakovat 3x a vždy bez plynu a v průběhu se plynu nedotýkat. Motor se sám uvede do základního nastavení.
Jinak diag KKL USB VAG-COM, ukáže možná vydřený potenciometr klapky nebo mrtvou lambdu.
U motoru co žere trochu oleje by se měli měnit častěji i svíčky. Mám odzkoušené, že nejelpší je mít Championy a Brisky už nekupuji. Bosche už vyrábí čína a NGK jsou zase výborné pro MPička. U SPička ty championy.
Víčko a palec bych koupil nové. Pokud si nepamatujete, kdy se měnilo, tak určitě. Hanhart Morkovice nebo Bosch.
Víčko má na dně znak HM a je celé černé. Fakt kvalitní co vydrží. Palec musí mýt široký kontakt připomínající námořnickou kotvu, tak at vám neprodají ty s úzkým kontaktem, které jsou pro karbec Favorita.
Každopádně to zlepší starty a vylepší spotřebu. Vyplatí se investovat ty dvě stovky.
doplněno 06.09.14 21:18:Tady jsem vkládal obrázek s tou polohou u SPi
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.