Nejste přihlášen/a.
To tedy najezdíš více než 50tis km za rok.
Pak ale nechápu, proč chceš dát do auta max. 25tis Kč, když několikrát více za rok projedeš. 15let staré auto s neznámou minulostí bude také risk při takovém km proběhu.
Pro takový nájezd jsem si sám zvolil LPG. A nelituji. Dříve jsem nechával u benzínek i přes 150tis Kč za rok. Teď jsem prakticky na 50%.
Tak jestli má 25.000,-Kč, tak nové asi těžko. Pokud jde čistě jen o přepravu na jeden rok, šel bych do nějaké Felicie bez převodu (po dohodě s bývalým majitelem) kdy potom bude asi ekolikvidace. V případě potřeby jsou na to levné díly a celkem jednoduché opravy. Ale je to taková znouzectnost no. Jak se říká co by jste chtěl za 25.000,-
doplněno 24.08.14 10:24:bruk600 to shrnul dobře, souhlas a bod
Jde o nesmyslnou otázku, protože auto za 25K nebude po koupi jezdit 100-150km denně. Pokud je auto za takovou cenu, tak bude asi vyžadovat i větší opravu. K otázce bych ještě dodal, že pro městský provoz na malé vzdálenosti a časté startování by asi měl být lepší benzínový motor s menším objemem (Ford). Po osobní zkušenosti bych si nejprve našel dobrý servis na danou značku auta, protože s univerzálním autoservisem budete mít jen problémy.
Děkuji za reakci, ale právě kůli častému startování bych raději ničil auto za 25 000, než za 100. A děkuji za upozornění ohledně servisů. To musím ještě dořešit.
to asi nebude výhodná práce, když nedostanete auto služební. auto za 25tis už nezničíte, to už zničené bude, takže počítejte s tím, že budete každou noc nabíjet baterku, opravovat dobíjení, startér, zvláště v teď, když přijde zima. A to ještě v lepším případě, pokud motor a podvozek bude fukční.
Koupit co nejnovější malé auto klidně v holobytu. Čím původně dražší auto, tím bude odepsanější. Já jsem třeba před lety koupil za ty peníze Seicento, jenomže aby nebylo vyloženě nebezpečné v něm jezdit, musel jsem vyměnit všechny tlumiče, udělat brzdy, nějaké silentbloky, ložiska. Auto za 25 je prostě většinou odepsaný šrot se zanedbanou údržbou a pokladnička. K tomu čím ojetější, tím vyšší spotřeba paliva i ND. Musí se počítat s nespolehlivostí. Takže koupit co nejjednodušší auto (klasický maloobjemový benzín nebo diesel bez turba), kde nějaká oprava nebude stát víc než nákupka auta - to se klidně může u starého TDI stát. Třeba konkrétně to Seicento není nic moc, ale díky nízké hmotnosti málo žere, motor má hydroštely, tak se nemusí nic seřizovat, mechanika není zatěžovaná vysokou hmotností a tak vydrží skoro věčně. Velmi časté starty - nedoporučuji diesel, pomalu se ohřívá a častými starty trpí. At už to bude cokoliv, pro jízdu po městě a časté starty se vyplatí kvalitní lehkoběžný olej a častěji ho měnit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.