Nějaká vůle v ložisku musí být.Vibraci zpravidla dělá špatné vyvážení,nestejnoměrně sjeté gumy po obvodu / dá se zjistit měřičem hloubky dezénu/, nepatrná boule v kordu /zejména u polských pneu/ a někdy víc nahuštěné pneu na našich IA silnicích
Tazatel pise ze ma kolo uvolnene to s nevyvazenim nema nic spolecneho. Me se "viklalo" leve zadni a mel jsem povoleny naboj o 3 otacky... Neni mi ale jasny jak je to mozny, kdyz tam byla korunova matka a zavlacka...
Ano kola mam original auto mam 4roky dily rekl bych puvodni a najeto pres 200 tisic jestli to pomuze.
S pneu to nema nic spolecneho protoze mam 2 tydny stare a dela to porad jako u starejch pneu
Ta kola maji vuli horizontalne i vertikalne? Pri rozjezdu nebo prudsim brzdeni drzi auto stopu bez korekce volantem? Kdyz date auto na hever a zkusite predni kolo jakoby prizvednout pohne se smerem nahoru? To by mohlo byt vymackane horni ulozeni tlumicu. Prekontrolujte rejdove cepy. Pri jizde krom vibraci ozyva se i klepani nebo lupani nebo i nejaky jiny zvuk?
Auto stopu drzi. Pri jizde se nic neoziva jen kdyz zacnu couvat tak v tom lupne s kdyz zabrzdim tak zas ale pri jizde dopredu nic a vibruje to kolem 90kmh vcera jsem mel za autem vozik a to vibrovalo porad at se jelo 10 nebo 90 hned jak dorazim domu tak se mrknu na ty tlumice. Kolo se hejbe kdyz si kleknu ke kolu polozim na nej zvrchu ruce a tlacim smerem dovnitr tak je znat ze tam neni napevno