Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jaké auto by jste mi doporučili do 350 tisic, maximum 400 tisic. Měl by to být diesel a bude jezdit týdně tak 300-400km po dálnici, zbytek mimo ni a po městě. Roční nájezd bude kolem 25 tisic km. V autě se bude jezdit v jednom až třech lidech, občas ve čtyřech. Většinou s věcma v kufru (cca každý jedna taška).
Zvažoval jsem VW Polo 1.4 TDI, libí se mi ta spotřeba a prý ani na dálnici není k zahození. Dále jsem koukal po rapidu 1.6 TDI. Přijímám všechny další možnosti.
Děkuji
osobně bych bral novou octu gtec s pohonem na cng nebo vw passat.. při vašem nájezdu by se to vyplatilo, ale pokud preferujete naftu, tak v naftě. Polo je opravdu malé auto..
Já osobně bych šel taky nejraději do octavky G-tec (CNG), jenže ta už je za mým limitem bohužel
cena té octavie g-tec je nějakých 434 tisíc.. pokud jste na ní koukal, víte, za kolik to auto dokáže jezdit (pod 1kč/km).. Já být Vámi, něco bych přihodil, nebo došetřil, popř. půjčil a šel do ní.. To je pak ta správná radost z jízdy a stále zvyšující se ceně nafty a benzínu se budete jen smát..
Pěkný den, v prvé řadě je blbost, aby Octavia jezdila pod 1kč/km na takový nájezd už se nafta vyplatí a byla by i nejlepší možností. Co se týče nové vs. mírně jeté či předváděcí, tak je to jednoduché, záleží co od auta chcete a potřebujete. Pokud se smíříte s tím, že jakmile si koupíte nové auto a po nasednutí a odjetí od dealera, auto ztratí cca 25 až 30% své hodnoty, klidně běžte do nového...v tomto ohledu doporučuji například Hyundai i30...zkusil jsem si ji jen tak pro zajímavost nakonfigurovat, a vyšla mě na cca 440tis Kč s opravdu slušnou a zajímavou výbavou a doplňkama, naftový motor s 6ti stupňovou převodovkou, což je na dálnici základ. Věřím, že by se šlo u nějakého dealera dostat na cca 400tis kč po jeho slevě a celkové ceníkové slevě. Hyundai má asi nejlepší aktuální poměr cena/výkon u nových automobilů.
Co se týče mírně ojetých či předváděcích aut, tak tam už se dá vybírat v podstatě z většího výběru. Například Ford Focus, Opel Astra či například Volkswagen Golf nebo Citroen C4. Samozřejmě vše v naftě s dostatečně silným motorem, 6ti stupňovou převodovkou a parádní výbavou. Tady ale záleží, jak moc by jste byl schopen do ojetého či předváděcího auta jít. Pokud by jste chtěl více informací o možnostech ojetého či předváděcího auta, klidně zde nechte na sebe email, věřím, že bych Vám dokázal poradit
Takže mě chcete tvrdit, že se s Octavií dostanete na náklad pod 1kč/km? já myslím že to určitě pravda nebude
doplněno 06.08.14 16:15:Samozřejmě počítám celkové náklady na provoz vozidla...o nákladu pouze za palivo není nikde právě ani zmínka, což mě dosti zarazilo...a věřím, že v případě CNG se náklady na palivo mohou kolem 1kč/km opravdu pohybovat
Kde presne se daji koupit auta, se kterymi se jen "vyjelo od dealera" za ceny kolem 75 % novych vozu?
O nicem takovem nevim, ale VELICE rad se necham poucit.
Faktem je, ze takova auta se a) moc neprodavaji b) pokud se prodavaji, tak za ceny plne srovnatelne s novymi (slevy maximalne jednotky procent).
Citroen C4 1,6 E-Hdi ..vyborny pomer cena vykon
Za 379 000kc v plne palbe : sauto.cz/...
O tridu vetsi nez polo, lepsi design. Motor 1.6e-hdi mam a zadny problem.
Doporučoval bych Vám obejít "pár"značek a různé auta si projet. Auto se nekupuje na doporučení, každému sedí něco jiné, každý má jiné preference. Taky není dobré se jen slepě dívat na nové, rok starý vůz vypadá stále jako nový a úspora vám udělá klidně 150tis a to stojí za to. Ono za tu cenu se možná vlezete na tu 1,4, ale na dálnici bude tento slabý motor papat více. Já kupoval rok starý vůz, najeto 15tis km a opravdu vypadal jako nový, vše původní a do vaší ceny jsem se hravě vlezl. Je to C-max 1,6tdci 80kw, oproti oktávce celohliníkový lehký motor, průměrná spotřeba od začátku 5,4 litru - 80% jízd město, mimo město na okrskách se hravě vlezete pod čtyři litry. Píšete, že nechcete nic dlouhého, ani vysokého, c-max dlouhý není, přesto je v něm místa pro posádku na rozdávání, vysoký taky není, proti běžnému focusu má na výšku jen o deset cm víc a to si myslím, že nová oktávka je vyšší než focus z roku 2003. Zajisté máte své představy, ale představy jsou jedna věc, zkušenosti druhá a znám spoustu lidí, kteří to zkusili a už si nikdy nižší auto nekoupili. Já osobně jsem taky nikdy mpv nechtěl, ale první zkušební jízda mi otevřela oči a i přesto, že jsem měl dříve jen nízké auta, tak vím jedno, že nízké si už nikdy nekoupím, spíš ještě vyšší. Ono než to začne člověk odsuzovat, musí to nejprve vyzkoušet, aby si udělal svůj vlastní obrázek.A jestli někdo říká, že se mpv v zatáčkách naklání, tak kecá, c-max v zatáčkách klidně oktávce ujede bez zaváhání. Jestli chcete tak se mrknětě na pár fotek stirecek.rajce.idnes.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.