Nejste přihlášen/a.
Máte někde prodřené drátyna elektroinstalaci, nebo uhnilé. Tipnul bych si na zásuvku v tažném zařízení.
Hezký den
1. změř napětí přímo na výstupní svorce alternátoru ,musí být 13,8-14,2 V /můžeš použít ten nejlevnější multimetr/ naměříš - altik je dobrý
2. změř totéž přímo na baterii , měl bys naměřit to samé mínus asi 0,3-4V /to je úbytek na kabelech/ naměříš - jsou přívodní dráty k bat.dobrý
3. změř mínus vodič /jednu stranu na baterii , druhou na blok motoru/ na tomto drátě by nemělo být větší napěí než asi 0,3V naměříš je kostra dobrá
4.změř plus vodič /jednu stranu měř. kabelu na baterce , druhou na výstupu plusu z alternátoru /napětí by nemělo být větší než asi 0,3V naměříš plus cesta dobrá
5. nabij přes noc autobaterii nabíječkou asi 2-3A , potom asi 5x nastartuj s rosvícenými světly , nastartuješ- li baterie je dobrá
6. svítí-li při startování světla ale nejde nastartovat je vadný startér
7. ve výše uvedených negativních případech platí opak
8. HODNĚ ÚSPĚCHU
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.