Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicia - větší výkon

Od: feliman odpovědí: 15 změna:

čau, předem se omlouvám, že to píšu sem a né na nějaké felicia forum, ale snad se tu někdo najde.

Jde o to, že pro mě je felicia srdcová záležitost, jenže ztrácím nervy. A to s výkonem. Někde na rovince to celkem jede, ale na cestě, kterou jezdím z 90% jsou časté serpentiny no a to se fakt nedá. Rvat motor co to dá a stejnak mám někdy pocit, že brzdím toho kamioňáka, co jede za mnou.

Předem bych chtěl říct, že mám 1.6 mpi a chtěl bych změnu - buď "upravit" tenhle motor "nějak" ( mohu mít zdarma turbo z 1.2tsi 63 nebo 77kw ) a nebo tam dát jinčí motor.

Prostě můj požadavek je, aby felda měla 100+- koní a trošku víc toho kroutáku. A ano, počítám s lepšíma brzdama, podvozkem apod.

Co by se tak "trvale" oplatilo, aby s úpravou felda jezdila za normálních 7L a najela třeba 30tisíc km? A ano, vím o motorexcel či jak to je, ale to by potom nehorázně žralo

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*

2x

pokud je jednou z priorit spotřeba,rovnou zapomen na přeplnovaná maloobjemová šidítka(TSI)...osobně bych zkusil naimplementovat 2.0 atmosferu,ale nejdřív ze serviceboxu zjistit rozměry aby to nebyla utopie(i když stejná 1.6 se dávala i do aut s motory 2.0,čili by to mohlo jít...) no zauvažuj a uvidíš...

feliman

Děkuji ty tsi se mě taky nějak nezdají a s tím dvoulitrem to taky není špatné. Ono finance či tak nejsou problém, ale najít ten správný motor do normálního provozu.

loltojevocas
Nejen ze neprojdes pres TK s jinym motorem loool jak nekdo muze vubec nad timto uvazovat... A hlavne uz ta tva 1.6 litina je relativne tezka na tu napravicku co pak nejakej dvoulitr... A co prevodovka? Zustane li z 1.6 tak se priprav na to, ze casto budes menit ukrouceny poloosy. Omg nemluve o mekoucke kastli ktera se uz ted krouti jak prase kdyz tomu nalozis v zatacce. Jednoduse upravy o kterych pises nejsou za par korun. Jsou v rozporu s vyhlaskou a v podstate vsim. Ono dat turbo do auta neni o tom ho tam prisroubovat a hotovo... Byt tebou jestli chces vykon vyser se na feldu... Proc tam asi nejsou silnejsi motory? Pokud nejses okurka tak si odpovis sam a prestanes premyslet nad takovyma hovnama... Kup nejakyho 3 litra kterej je za babku pac je nikdo nechce a na feldu si ani nevzpomenes... Vlastne jo az nebudes jezdit za 7 ale za 11 litru... Jinak ja sam mam feldu 1.3 novej ksicht a su nadmiru spokojenej... A ze by tomu chybel vykon? Kdyz predjizdim ve 140 tak ta akcelerace tak samosebou neni...

 

fik

1x

Spíš hledej závadu,ani s 1,3 nemám pocit že bych brzdil kamiony,felda je lehká.koukni na svíce,zapalování,klapku,čidla,výfuk a musí to jet

 

novada*

0x

To je to tak líný? :D Mam fáčko.. někdy do kopce je to o nervy.. rvu to třeba na 4ku ale mam tam 110 třeba :D a to je to karburáátorová 1.3. Ta felda musí jezdit lépe ne?

feliman

Tak když se to rozjede tak to jede, ale jak máš serpentiny tak zatáčka nebo kamion, snížíš na nějakých 60 a už to na tu 3ku neroztáhnu. A řadit za dva , to bych za měsíc mohl kupovat nový motor :D Jinak karburátor :D to je jinčí káva :D mě příjde, že felda MPI se nějak hůř rozjíždí oproti fačku.

Nechápu proč neudělali nějakou ostřejší verzi felicie - těch by dnes jezdilo :D

gumidek*

Pokud se hůře rozjíždí, tak s ní něco je. S motorem 55kw AEE už jsem se projel a rozhodně to není líná mrcha vzhledem k váze Feliny a to ani do kopců. Kolik má najeto? Tlak paliva? Svíčky staré jak? Klapka? Katalizátor OK nevysypán? Tlumiče výfuku ok? Lambda OK? Kabely VN neprobíjí? Palivový filtr měněn kdy? Podtlakové hadice? Brzdy nebřibržďují? Jak je starý olej v převodovce a je tam vůbec? Jaká husta (patří tam 75W90 Castrol API 4)?Tlak pneu? Jaký rozměr kol? Se 14" to pojede hůře (větší valivý odpor,ale lépe sedív zatáčce). Pro začátek u JP výfuky kup náhradu za kat nebo si to vyrob.

Když tam narveš 2.0 turbo a nebudeš se starat, tak to taky klekne...a nepojede.

doplněno 18.07.14 12:35:

jinx: Nejprve jsem moc nechtěl reagovat, protože cpát těžkej motor 2.0 do Feldy? Vyrobit nové úchyty držáků a zvolit silentbloky závěsu motoru. Jak převodovka,...atd... prostě spousta nesmyslů s nejistým výsledkem a s jistým problémem STK a PČR, když se dají koupit daleko lepší auta.

Pro mě je Favorit taky srdcovka. Nijak motor netrápím a přesto jede dálnici 150, kamiony nebrzdím, ba předjíždím a mohu srovnat na stejném autě a motoru karbec kw a SPi jednobod 40kw a je to víceméně stejně výkoné až na SPi, kde to táhne lépe odspodu. Rozjezdy s vlekem 550kg bržděn dvouosák je větší pohodka.

Kdybych měl VW 1.6 AEE tak si libuju a nic lepšího ani nepotřebuji. Vždyt je to parádní motor co se týče jízdy. Opravy a poruchovost je horší oproti 1.3, ale bavíme se o jízdě.

Takže buď chyba nškde v motoru nebo mezi sedačkou a pedály.

Gumidek este jedna vec.V prvom rade nech to prebehne s takou istou feldou.Ja mam taky pocit ze to bude to iste a chyba je nakoniec medzi pedalmi a volantom a to v tom ze nepochopi ze je to len felda.Ohladne investic je to uz nieco co nechapem a nikdy nepochopim.

novada*

Favorit.. 1.3.. Na trojku to jede od 50 s velkou akcelerací.. tam je to těch +/- 2500 až 3000 otáček, kde to tahá nejlíp

 

stonek*

0x

Neřešil bych "přestavbu" felicie, auta s velký výkonem jsou extrémě levný kvůli malé poptávce, spotřeba a výkon jsou celkem v přímé úměře (víc se akceleruje, víc brzdí) takže se tomu nevyhnete. Do 50t se daji sehnat třeba Octavia 1.8 T, Passat 2.3 V5, Audi A6 2.4 V6. Taky se mohou stát srdcovou záležitostí.

 

ovczaak*

0x

zdravím,pokud ta felda je srdcová,nebastlil bych ji jiným motorem.jezdím pickupem 1,6,bez boudy a ten motor s autem slušně cvičí.ve městě,v zatáčkách nemám problémy a určitě nebrzdím kamiony.něco je špatně,hledejte závadu v motoru

 


0x

S 1.6 Feldou mám pár tisíc nalítáno a s takovým lehkým autem ten motor umí pěkně zamávat. V životě se mi s ní nestalo, že bych někoho zdržoval či brzdil, a to ani v kopcích.

Začal bych tedy zjištěním technického stavu motoru, protože jestli brzdíš kamiony, bude něco špatně. Letěl jsem s ní do mírného kopce na půl plynu 150 tacho úplně bez problému

doplněno 18.07.14 12:43:

pokud tomu šlapeš, tak už to teda nejezdí za 7, ale to žádné auto.

erikch*
...ono prodat Feldu a koupit cokoli jiného umí kazdy-ale vybudovat něco např.implementaci mnohem většího motoru už umí málokdo...Kdysi dávno jsem takhle s kamosem zabudovaval VR6 z Corrada do Scirocca...byla to pakarna strávili jsme na tom x hodin nervu atd.ale ten pocit když s tím pak. vyrazite na silnici je nepopsatelný a kdo něco podobného nezkusil ten to nemůže pochopit...Ono jde v podstatě vsechno-pokud člověk není úplné dřevo a ma nějaké znalosti co a jak na autě funguje...a představa az s Feldou (2.0 16V) budu drtit všechny TDickare je hoooodne lákavá...Nebál bych se toho-i kdyby ta Felda mela byt občas jen na zablbnuti si...
fik

Což o to,udělat jde téměř cokoliv s potřebnými znalostmi a vybavením a dostatkem financí.jenže každá taková úprava je v našem byrokracistánu NELEGÁLNÍ-ono nejde jen o STK,ta se dá obejít s dostatkem peněz a známostí,ovšem pokud někde nabouráš a budeš tam mít takhle rozsáhlé nepovolené úpravy tak to hodí na tebe jako že jsi měl auto nezpůsobilé k provozu

novada*

Jak žádný auto :D já lítam na dálnici s karburátorovým favoritem a mam nohu furt na zemi.. Těch 140-150 držim. Otáčky asi 4000.. Ano jsem rebel! Vím to. :D ale jedu za 7! S nohou na zemi.. Tak pánové.. a pak že to nejde :DD

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]