Nejste přihlášen/a.
čau, předem se omlouvám, že to píšu sem a né na nějaké felicia forum, ale snad se tu někdo najde.
Jde o to, že pro mě je felicia srdcová záležitost, jenže ztrácím nervy. A to s výkonem. Někde na rovince to celkem jede, ale na cestě, kterou jezdím z 90% jsou časté serpentiny no a to se fakt nedá. Rvat motor co to dá a stejnak mám někdy pocit, že brzdím toho kamioňáka, co jede za mnou.
Předem bych chtěl říct, že mám 1.6 mpi a chtěl bych změnu - buď "upravit" tenhle motor "nějak" ( mohu mít zdarma turbo z 1.2tsi 63 nebo 77kw ) a nebo tam dát jinčí motor.
Prostě můj požadavek je, aby felda měla 100+- koní a trošku víc toho kroutáku. A ano, počítám s lepšíma brzdama, podvozkem apod.
Co by se tak "trvale" oplatilo, aby s úpravou felda jezdila za normálních 7L a najela třeba 30tisíc km? A ano, vím o motorexcel či jak to je, ale to by potom nehorázně žralo
pokud je jednou z priorit spotřeba,rovnou zapomen na přeplnovaná maloobjemová šidítka(TSI)...osobně bych zkusil naimplementovat 2.0 atmosferu,ale nejdřív ze serviceboxu zjistit rozměry aby to nebyla utopie(i když stejná 1.6 se dávala i do aut s motory 2.0,čili by to mohlo jít...) no zauvažuj a uvidíš...
Děkuji ty tsi se mě taky nějak nezdají a s tím dvoulitrem to taky není špatné. Ono finance či tak nejsou problém, ale najít ten správný motor do normálního provozu.
To je to tak líný? :D Mam fáčko.. někdy do kopce je to o nervy.. rvu to třeba na 4ku ale mam tam 110 třeba :D a to je to karburáátorová 1.3. Ta felda musí jezdit lépe ne?
Tak když se to rozjede tak to jede, ale jak máš serpentiny tak zatáčka nebo kamion, snížíš na nějakých 60 a už to na tu 3ku neroztáhnu. A řadit za dva , to bych za měsíc mohl kupovat nový motor :D Jinak karburátor :D to je jinčí káva :D mě příjde, že felda MPI se nějak hůř rozjíždí oproti fačku.
Nechápu proč neudělali nějakou ostřejší verzi felicie - těch by dnes jezdilo :D
Pokud se hůře rozjíždí, tak s ní něco je. S motorem 55kw AEE už jsem se projel a rozhodně to není líná mrcha vzhledem k váze Feliny a to ani do kopců. Kolik má najeto? Tlak paliva? Svíčky staré jak? Klapka? Katalizátor OK nevysypán? Tlumiče výfuku ok? Lambda OK? Kabely VN neprobíjí? Palivový filtr měněn kdy? Podtlakové hadice? Brzdy nebřibržďují? Jak je starý olej v převodovce a je tam vůbec? Jaká husta (patří tam 75W90 Castrol API 4)?Tlak pneu? Jaký rozměr kol? Se 14" to pojede hůře (větší valivý odpor,ale lépe sedív zatáčce). Pro začátek u JP výfuky kup náhradu za kat nebo si to vyrob.
Když tam narveš 2.0 turbo a nebudeš se starat, tak to taky klekne...a nepojede.
doplněno 18.07.14 12:35:jinx: Nejprve jsem moc nechtěl reagovat, protože cpát těžkej motor 2.0 do Feldy? Vyrobit nové úchyty držáků a zvolit silentbloky závěsu motoru. Jak převodovka,...atd... prostě spousta nesmyslů s nejistým výsledkem a s jistým problémem STK a PČR, když se dají koupit daleko lepší auta.
Pro mě je Favorit taky srdcovka. Nijak motor netrápím a přesto jede dálnici 150, kamiony nebrzdím, ba předjíždím a mohu srovnat na stejném autě a motoru karbec kw a SPi jednobod 40kw a je to víceméně stejně výkoné až na SPi, kde to táhne lépe odspodu. Rozjezdy s vlekem 550kg bržděn dvouosák je větší pohodka.
Kdybych měl VW 1.6 AEE tak si libuju a nic lepšího ani nepotřebuji. Vždyt je to parádní motor co se týče jízdy. Opravy a poruchovost je horší oproti 1.3, ale bavíme se o jízdě.
Takže buď chyba nškde v motoru nebo mezi sedačkou a pedály.
Gumidek este jedna vec.V prvom rade nech to prebehne s takou istou feldou.Ja mam taky pocit ze to bude to iste a chyba je nakoniec medzi pedalmi a volantom a to v tom ze nepochopi ze je to len felda.Ohladne investic je to uz nieco co nechapem a nikdy nepochopim.
Neřešil bych "přestavbu" felicie, auta s velký výkonem jsou extrémě levný kvůli malé poptávce, spotřeba a výkon jsou celkem v přímé úměře (víc se akceleruje, víc brzdí) takže se tomu nevyhnete. Do 50t se daji sehnat třeba Octavia 1.8 T, Passat 2.3 V5, Audi A6 2.4 V6. Taky se mohou stát srdcovou záležitostí.
S 1.6 Feldou mám pár tisíc nalítáno a s takovým lehkým autem ten motor umí pěkně zamávat. V životě se mi s ní nestalo, že bych někoho zdržoval či brzdil, a to ani v kopcích.
Začal bych tedy zjištěním technického stavu motoru, protože jestli brzdíš kamiony, bude něco špatně. Letěl jsem s ní do mírného kopce na půl plynu 150 tacho úplně bez problému
doplněno 18.07.14 12:43:pokud tomu šlapeš, tak už to teda nejezdí za 7, ale to žádné auto.
Což o to,udělat jde téměř cokoliv s potřebnými znalostmi a vybavením a dostatkem financí.jenže každá taková úprava je v našem byrokracistánu NELEGÁLNÍ-ono nejde jen o STK,ta se dá obejít s dostatkem peněz a známostí,ovšem pokud někde nabouráš a budeš tam mít takhle rozsáhlé nepovolené úpravy tak to hodí na tebe jako že jsi měl auto nezpůsobilé k provozu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.