Nejste přihlášen/a.
O to právě jde, na co si máš dávat bacha je třeba rez, kterou oktávka za 20tis bude určitě mít, velká spotřeba, kterou zas bude mít BMW. V tvojí cenové relaci je skutečně asi jediným schůdným řešením felicie. Až budeš mít větší badget, tak se dá shánět i něco jiného v lepším stavu a tam je třeba si na určité věci dávat bacha. Od auta do 20tis. toho nemůžeš moc očekávat. Hlavně ideální je mít nějakého automechanika, kterému věříš, aby tam šel s tebou (jelikož autům evidentně nerozumíš) a podíval se na to, on už ti řekne co je a není špatně na tom kterém autě.
doplněno 30.06.14 08:01:souhlas s paw(em), BTW: za 8 už dnes ani to kolo co tak koukám po koloshopech :D
já mám obdobný problém mám relativně malý badget (i když větší, jak tazatel), ale chci konkrétní auto, pokud možno bez kosmetických vad, bez rzi, s maximální výbavou a málo najeto. Teoreticky to může být reálné,ale za moje peníze v tom pak nebude motor a převodovka :D prostě tim chci říct, že člověk musí mít buďto štěstí a nebo udělat kompromis a slevit ze svých nároků. A až to udělám, tak najednou bude inzeát přesně takovej, na kterej už deset dní čekám,to si pak dám jmen :D
Kup co pojede, co bude fungovat, co bude mít co nejdelší platnost STK a Emisí. A samozřejmě co nejméně rzi. Opravu budou potřebovat všechny vím to sám kupuju levná auta za pár kaček a každé potřebuje opravu. Osobně bych se vyhnul určitě oktávě za 20-30 to bude vrak, BMW nevím ty nekupuju, Fiat no proč ne taky už jsem po něm pokukoval, atd.
Dyt prave. A to je dobre, ze se clovek zepta. Jenom je dobre pouzit vyhledavani a zkusit, jestli se neco podobneho jiz neprobiralo. Ono je pak skoro jedno, jestli je limit 20k nebo 50k. U vyssich limitu (kolem 150k) je to necem jinem.
jj, kup něco co pojede, nebude úplně shnilý, nebude nutno platit ekodaň a TK + emise aspoň rok. Když zdechne tak prodat po dílech nebo hodit do šrotu.
Z těch nejlevnějších použitelných je na tom dobře Punto MK2 po FL, motor 1,2 8V - za 20k se dají najít hodně pěkné kousky, prostorově lepší než Fabka a ani se moc nesype/ nerezne.
za 20k? tak to ber cokoliv co se ti libi a jde to koupit za tu cenu. At ma nejdelsi STK , neres nic jen jezdi a plat povinne ruceni a ke konci STK to hod na srotak , nebot se ti nevyplati oprava. Vsechny auta budou pekne KO. Jedine felcka ci favorit. Ale v dnesni dobe chce kazdy sportaky zahranicni za maly peniz a pak to stoji v garazi a banda breci a breci kolik stoji oprava.
Tak jestli půjdeš do F Brava/Bravo, v tom se trošku vyznám:
Opravdu mají slušnou ochranu pozinkem (pokud reznou blatníky/dveře, tak jen bouračky po opravách), ale nevím jestli elektrolyticky a podlaha/prahy jen namáčením, prostě antikorozní ochrana spodku není dobrá a už jsem viděl obrovké díry v podlahách a rozmělké prahy na autech r.v. 95-99 tak opatrně a pořádně prohlédnout spodek!
1.4/1,8 nebrat - trpí na přidírání vaček a jsou oba rozežrané
1,6/po r.v. 98 facelift - motoricky držáky a překvapivě živé s rozumnou spotřebou - dá se jezdit i za 6l zejména u pofaceliftu, která má delší 5. převod.stupeň, jediné riziko pokud se přektočí interval výměny rozvodů, bohužel oba EURO2 - ekovýpalné 3K
1,2 16V - 2 verze, 60kW EURO2 a nejlepší volba r.v. 2000-1 59kW EURO3.
ještě k F Bravo/a: motor 1.6 má 2 výkonové varianty ! 76kW (standardně se prodávala v ČR) a 66kW (prodávala se v některých zemím jako třeba SRN), tak at si zrovna nevezmeš tu lenivější - totiž spotřeba je u obou paradoxně stejná )
konkrétní auto si musíte vybrat sám, rozdíl 1kW mezi verzemi 1.2 ve výkonu nepoznáte, jen za 60kW se platí eko, pokud není uhrazeno dříve...podstatné je projet se s nějakou 1.2, a uvědomit si zda budete převážně jezdit v 1-2 lidech poloprázdní, tak bych šel do ní...pokud budete často jezdit plní, a bydlíte v kopcovitých oblastech, volil bych 1.6 (třeba se vám podaří narazit ve verzi s LPG - tu jsem osobně jezdil 6 let r.v. 97 a motoricky byla super - 76kW=100koní na relativně lehké auto je až až)
když už jsem se tak rozepsal, ještě něco málo o výbavových verzích F Brava/o - I generace:
S - sociál holátko výbava 0
SX - 2 verze: s klimou a mlhovkami ale jen s 1 bagem nebo bez klimy ale zase 2 bagy a vče v elektrice
ELX nejvyšší výbava - vše
speciální verze jako steel nebo GT - měly lepší sedadla a kož. bolant /páku
podobné dilema jsem měl před 3 roky, když jsem prodával nevyužité kombi, co jezdilo průměr za 8, ale ve městě i 10-11 nebylo to k uživení - taky jsem si říkal cokoli jen ne feldu, a v čem jezdím dnes? Ve feldě 1.3 BMM, protože byla s LPG za hubičku a jaksi jsem ji dával 1 maximálně 2 roky, ale ona jezdí a jezdí a jezdí za kačku na km a je k neutahání, do oprav jsem investoval kilo za termostat, jinak NIC! je to servisně tak primitivní auto, pomalu se na tom nemá co pokazit...takže tak.
Ahoj, jestli ještě hledáš auto tak bych měl pro tebe zajimavou nabídku: peugeot 206 1.4HDI. tento rok ho budu vyřazovat z firmy. hned ti napíšu pro a proti:
klady: spotřeba 4 až 4,5 litru, pěkný interier, rok výroby 2004 !plní EURO 3 ,repasovná zadní náprava , nové přední pneu, nové přední brzdy,po rozvodech, nová baterie, motor v dobrém stavu, v zimě to nastartuje i v -30, celkově dobrý stav
zápory: je to 2místné, měly by se udělat zadní brzdy cca 500kč,sem tam drobné oděrky
peugeot 206 z roku výroby 2004 s 1,4HDI at už 2místné nebo 5místné se v průměru prodávaj kolem 50tis. většinou maji unavenou zadní nápravu -oprava vyjde na cca8tis. moje verze s ohledem na drobné oděrky bude za 29900.
pokud bys měl zájem mohu ti ho někde v Ostravě ukázat
Já sem si koupil před 6 měsící peugot 206 1.1 44kw rok 2002 3dv, za 25 tisíc , chtěl sem něco malého designově pěkného. Obcházel sem autobazary a scháněl na inzerátech , koukal sem i na dovážená auta. Nakonec sem se dobral k tomu , že je lepší koupit auto v horším stavu a narvat do něj prachy , než koupit za 40-50 a pak to do něj dáš stejně.
Co vím u 206 za problémy , zadní náprava (kuželové čepy) docela drahá oprava a častý problém , přední náprava uchycení kol a čepy (u mně měněno oprava 4000) , sdružené páčky přepínání světel (nové stojí cca 3500 ale dájí se sehnat z vrakáče) vyhnívá tam tišták a pak tam je plastové ozubové kolečko které se vymačká. No a jinak takový ty běžný věci jako maj všecky ojetiny.
S autem sem víc než spokojenej jezdím do práce 72km (bráno s cestou z5) a jezdím kolem 5,5L , před měsícem sem si tam hodil přestavbu na E85 , spotřeba šla 6,3 , ale auto je tišší a živěší takže u mně spokojenost.
Kup si něco takového auto.bazos.cz/... Mám ladu 01ku a co jí mám tak za 3 roky vyměnil jen olej svíčky a jezdím za 7 litrů.Každý umělec co povídá že to žere přes 10 tak je vedle jak ta jedle .Když je to správně seřízené a jedeš slušně tak 7-8 litrů pojedeš.Vystřídal jsem dost aut a vím o čem mluvím.
recenze dobré i špatné - stačí si vybrat.. je to ze života!
A co se týče výběru - Fiat Brava x BMW e36 - to je dost široký výběr )
Staré auto je prostě staré a bez ohledu na značku může být super recenze, ale auto zrovna K.O... Vyberte si auto s levným servisem, tj. v této cenové kategorii doporučuji také felicii
Více se zaměřte na potřeby - chcete auto na pár km denně nebo delší trasy? (benzín-nafta) Chcete pro sebe nebo i do budoucna s rodinou? (3-5 dveří, kombi) Máte možnost servisáka v okolí? (jaké značky opravuje - čemu rozumí)
Vozidlo musí mít zdravou kastli - vše ostatní se dá opravit, vyměnit.. shnilé auto už jen do šrotu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.