Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mazda 323 1.8i GLX

Od: montyy* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den chci se zeptat jeslti někdo nemá zkušenosti s Mazda 323 1.8i GLX

Byl bych vděčný za jakoukoli radu .

Předem děkuji

doplněno 25.06.14 16:11:

třeba taková auta.yauto.cz/...

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

S jakou konkretne?

1.8 Grand Luxury se delala ve verzi F i S a v 5. (BG) i v 6. (BH a BA) generaci.

doplněno 25.06.14 16:38:

Jo, uz vidim to doplneni. BH

Na svoji dobu a na sedan nizsi stredni tridy auto s nadprumernym vnitrnim prostorem i na zadnich sedadlech, na kolena i nad hlavou, a i s velkym kufrem (opet ve srovnani s tehdejsi konkurenci).

Motor BP 1.8 je drzak, pri pretrhnuti remenu se pisty nepotkaji s ventilama (vyhoda vsech benzinovych mazd te doby), pouze se u starsich ozyvaji hydrostely. Je jich 16 a od Nippartu je kazde za litr. Nastesti jdou docela uspesne rozebrat a vycistit a pokud selze i to, tak na foru 323 se kdysi nechali sehnat nove za tusim 200-300/kus.

Jako u kazde mazdy je potreba davat pozor na rez na podvozkovych castech (zadni napravnice bude vysoce pravdepodobne dost ozrana) a take u zadnich lemu se rady tvori puchyre.

Podvozkove je super. Tehdy se auta nizsi stredni tridy vzadu bezne vybavovali pokrocilymi napravami a nejinak je tomu i zde.

Elektrika funguje spolehlive, zarovky nepraskaji

Pripadne opravy samozrejme nejsou za hubicku, je to holt Japonec. Pokud by mela byt motorove hrorsi, tak nebrat, pac to jedinne je na aute jeste cenne. Jiny motor v dobre kondici jen tak nesezenes.

Nevim, co vic napsat. Dyztak se ptej.

montyy*

dal jsem tam odkaz na jedu co jsem našel :D

montyy*

jojo .,, já si tam sebou vezmu známého ze servisu aby se na to podíval, jelikož já o tom vím fakt prd.

Takže tvrdíš že když bude ten motor relativně v pohodě tak bych to měl koupit?

Ještě otázka kolik je tak průměrná spotřeba na tyhle motory?

To nevim, jestli to mas koupit. To musis vedet hlavne Ty, jestli to chces. Pokud shledate, ze je auto v pohode, tak s nim chybu neudelas a bude spolehlive slouzit.

Ale samozrejme to bude stare auto, ktera bude mit sve nejlepsi davno za sebou. Jako kazda 16+ ojetina. A nikdo Ti nezaruci, ze predchozi majitele se o to starali, coz nemusi byt hned pri koupi patrne.

Kazdopadne pri sebemensim naznaku problemu s motorem a prevodovkou nebrat. Jak sem rekl, na to jen tak levne nahrdni dily nesezenes.

Spotrebu pocitej min. 7,5 pri lehke "holcici" noze a pak uz jenom nohoru. Japonske motory maji rady vyssi otacky. Ale do deviti by si se mel s prumerem vejit i pri divocejsi jizde.

-

Jeste me napada, zkontrolujte peclive okoli alternatoru. Jsou tam dva solenoidove ventily ovladajiíci promenne sani (VIS a VTCS), kterym se rady lamali nastrcky na hadicky. Tak at tam nevisi zadna volna. Ty je take problem sehnat.

-

Kdyz to koupis, ozvi se, muzu Ti poslat kompletni dilensky manual.

montyy*

ok díky za všechny rady .,, jestli koupím tak se ozvu

 

2kedar*

0x

Kdysi jsem měl toto. google.cz/...

Na dvoulitr příjemná spotřeba, kolem 7.L a na delší jízdy klidně kolem šesti. Za tři roky, co jsem to tenkrát měl, žádná porucha.!

Přesné řazení, neskutečně výkonné topení, spokojenost.

Japonce bych se nebál.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]