Nejste přihlášen/a.
Zdravím, řešíme s přítelem několik problémů, které se objevily po koupi "nového" auta. Od známého jsme si ho koupili v listopadu, ale auto je už tři roky odhlášeno na něj a nám se samozřejmě nechce platit ekodaň (5000). Malý techničák je stále napsaný na nějakou firmu, která auto vlastnila předtím. Z otázek předtím jsem pochopila, že není problém jezdit s autem v polopřevodu (pokud je zaplacené povinné ručení), ale co polopřevod ještě na majitele před námi- stejná situace? Převody na ZTP už jsou podle nového dodatku mimo hru, lze se vyhnout placení ještě nějak jinak? Případně co dělat v případě zastavení pčr (ukázat techničák vůbec se s nimi nebavit a v případě pokuty odvolat? )? Někde jsem postřehla také že od roku 2015 (no do té doby se to auto stejně rozpadne) hrozí vyřazení z registru pokud si auto nedoregistrujeme, máte někdo bližší informace?
V nejbližších dvou týdnech se také chystáme na slovensko tak se trochu obávám co by nám na to řekli místní příslušnící v případě kontroly. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Děkuji
Začnu od konce, ano v roce 2015 dojde ke změnám v evidenci vozidel, ale jelikož ještě nebylo vyhotoveno mnoho prováděcích předpisů, domnívám se, že v září-říjnu dojde k odsunutí platnosti o rok.
" otázek předtím jsem pochopila, že není problém jezdit s autem v polopřevodu (pokud je zaplacené povinné ručení), ale co polopřevod ještě na majitele před námi- stejná situace?"
Špatně jste pochipili situaci s polopřevodem. Pokud vy nejste uvedeni ve velkém techničáku v rubrice odhlášeno převedeno na Vás, hrozí Vám sankce až do 40.000Kč..
Něco jiného je, když je Vaše jméno v odhlášce.
Zdroj:
doplněno 23.06.14 18:29:to je odkaz, který se mi tam objevuje při kopírování části textu..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.