Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Čištění vstřikovací jednotky, felicia

Od: tesnost* odpovědí: 7 změna:

Ahoj potřeboval bych nějak vyčistit celou vstřikovací jednotku u Felicie jednobod 1.3 viz foto. je znečištěná zřejmě od olejových výparů, napadlo mě že bych koupil sprej na karburátory a celé to nastříkal, nevím jestli to je dobrý nápad a taky zda to stříkat při spuštěném motoru. Díky za rady


 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*

1x

Nejlépe demontuj z motoru, pak vezmi úzký placatý štětec s přírodním chlupem (světlí chlup a dřevěná násada) a skleničku s acetonem a šmudli. Štětec musí být přírodní a né syntetika, jinak ty chlupy rozpustíš taky a klapka bude KO.

Čistič karburátorů je na to taky vhodný. Na motoru do toho nic za chodu i za studena s vypnutým motorem nestříkej. Shoří ti ten humus v kjatu a ještě poškodíš lambdu. Musí to ze sacích svodů dolů (4x imbus 5).

Pokud máš gumovou podložku, tak potřebuješ novou a pokud kostku, tak je to OK a použiješ opět ji.

tesnost*

Díky, akorát moc nevím o čem to mluvíš v té poslední větě, jaká gumová podložk a jaká kostka?

doplněno 08.06.14 17:48:

Ještě jeden dotaz, ten snímač nasávaného zduchu jaký je zobrazen na obrázku lze samostatně vyměnit? a nevíš jestli s nimi bývají potíže? Děkuju

doplněno 08.06.14 18:53:

A ted mě ještě napadlo že když nemužu použít štětec z uměliny, tak ten aceton nemohu dát ani třeba na ten platový vstřikovač.

gumidek*

Součástí snímače vzduchu je taková šiltovka (konektor pro vstřikovač) a konektor připojovací zvenku 4 pin (2 piny snímač a 2 piny ventil). Celé to drží jeden šroubek Torx tuším 25.

Celá vstřikovací jednotka je přišroubovaná ke gumové podložce a teprve ta je přišroubovaná k sacím svodům. Typické pro Favority 40kW.

Nebo je jednotka přímo přišroubovaná k sacím svoidům a mezi jednotkou a svodama je cca 10mm tlustá podložka z takového tvrdého plastu potaženého po obou stranách těsnícím papírem.

V případě gumové podložky se právě ta podložka mění (vydrží asi 2 sundání klapky a pak netěsní).

Ten aceton ty díly vpohodě vydrží. Já to kombinoval s acetonem a pak petrolejem neutralizoval, aby ten aceton nepůsobil zbytečně dlouho na místech, která už jsou čistá. Pak jsem vše umyl i z venku čističem brzd ve spraji a bylo.

martinhajek*
Je tam šroub, jde to celé sundat ze vstřikovače.
gumidek*

To zelené čtvercové je ta kostka mezi klapkou a sáním

google.cz/...

tesnost*

Vyskytl se u mě další problém, u té fotky vstřikovací jednotky co si mi poslal výše přes odkaz tak se mi zlomil jeden z těch tří šroubů co drží celý to platové sání s filtrem, když tu jednotku odšroubuju jdou ty šrouby nějak vyndat, nebo tam jsou na pevno? Jeden šroub z těch tří se mi v kleštích trochu pohyboval na obě strany ale vyšroubovat nešel, zatim planuju že to budu muset odvrtat a udělat nový závit.

 

majco

0x
Najjednoduchsie co ma napada je cistic napr.www.nanoaditiva.sk/produkt,fuel-line-cleaner

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]