Nejste přihlášen/a.
Odpojit konektory od všeho, co je na tu pojistku připojeno, vzít multimetr do ruky a měřit...
Nebo všechno odpojit, dát tam pojistku, zapnout, a postupně připojovat spotřebiče co jsou na tento okruh - a v některý moment shoří, a už budete vědět čím to je. Avšak potřebujete zásobu pojistek..., multimetr je pomalu levnější..
Očekávám že tam máte správnou hodnotu pojistky.
Mohlo by to být mechanickou závadou stěračů. Zarezlá, zatuhlá pouzdra hřídelů stěračů nebo i ložiska motoru.. Motor má potom daleko větší spotřebu proudu. O tom svědčí i roztavená pojistka. Při zkratu pojistka shoří ihned, ale při průchodu proudu, který jen těšně pojistku nepřepálí, dochází k tavení pojistek.
Podle mě mechanický problém a ne elektrický.
pojistkovku vyndat rozebrat důkladně proletovat trpí na studenáky
dále prohlídnout husí krk k 5tým dveřím -zlomené kabely,popraskaná bužírka mezi dráty zkrat
dále zatuhlý motorek stěračů či zatuhlej mechanismus stěračů nebo zkrat na motorku stěračů - pokud ho odpojíš pojistka už nelítá?
u předního motorku stěračů může též dojít k pokřivení a zkratování doběhového kontaktu je třeba motor vyndat a rozebrat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.