Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kam napsat stížnost na autoservis Auto Kelly?

Od: stiznostmarek odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

chci se zeptat. Měl jsem auto v autoservise Auto Kelly - nefungovalo mi otevírání kufru. Naučtovali mi 3200,- za diagnostiku a práci, přitom byl vyměněn pouze jeden drát, který se nacházel pod sedačkou řidiče, ale tak to by mi ještě tak nevadilo, ale důvod proč píšu je ten, že dnes jsem zjistil, že jsou ulomený komplet packy, který se nacházejí na plastu, který tvoří přechod mezi kobercem a dvěřma, takže to tam drží jenom na jednom. Chtěl bych si tím pádem stěžovat na tento autoservis, ale nevím, kam mám dát stížnost, aby to ovlivnilo, co nejvíc lidí. Prosím, poraďte, na jaký portál je nejlepší stížnost na onen servis napsat.

S pozdravem

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ronyx*

3x

Zdravím,
v první řadě opravu reklamujte a požadujte nápravu.
Pokud chcete autoservisu udělat negativní reklamu, pak to celé popište, doprovoďte fotodokumentací a odprezentujte na různých diskusních forech. Ale počítejte s tím, že autoservis se pak může také bránit třeba i žalobou pro pomluvu apod. a na vás bude dokazování. Takže opatrně než někde něco adresně napíšete.

 

cuca*

0x

Souhlas, žádný portál.

Reklamujte u servisu.Stěžute si az potom, co se k tomu otočí zády.

Proč ihned vyvolávat bouři. ..

 

autokelly

0x

Dobrý den, dovolte mi prosím zareagovat na Váš dotaz z pohledu společnosti Auto Kelly.

Doporučuji kontaktovat daný Auto Kelly Autoservis, uplatnit reklamaci. V případě, že se závěrem reklamačního řízení nebudete spokojený, napište prosím na adresu marketing@autokelly.cz a Váš případ prověří manažer pro Auto Kelly Autoservis.

Přeji hezký den a doufám, že se vše vyřeší.

S pozdravem Veronika Moravčíková

Mgr. Veronika Moravčíková

Marketing project manager

Auto Kelly, a.s.

Ocelářská 16, 190 00 Praha 9

anonym0

Spravne a pak zde uverejnete celkou komunikaci s Auto Kelly, at mame prehled o tom jak resi problemy, jestli ma nebo nema cenu s nimi resit nejakou pozdejsi reklamaci a pripadne pouzivat jejich sluzby. Dobra firma se pozna podle toho jak resi problemy. Je jedno jak ma/nema nastavene vnitrni procesy, vse je o konkretnich lidech a jejich ochote problem resit.

olaf71*

dobrý den. docela by mě zajímalo z pohledu společnosti Auto Kelly, jak funguje zákaznická karta, která nabízí 10% slevu na práci v autoservisech Auto Kelly, když mi v jednom takovém servisu přijímací technik na tuto kartu s úsměvem řekl výmluvně něco jako "strč si jí do ..."

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]