Nejste přihlášen/a.
Zdravim hlavy fundovane.Jedna sa o pouzitie v domacnosti max.5 krat za sezonu.Vo svojom okoli u nas nikto nic taketo nema a po poslednej vymene oleja (to bol fakt porod- som ho znicil klbovym hasakom---prva vymena oleja 2 majitel) si chcem zaobstarat kluc na olejove filtre.Ak pouzivate sem s tym...vyhody /nevyhody.ktory ano/nie.cena...mam predstavu do 60 euro. A aby som nezabudol ..najviac pre fabiu 1,4MPi a yaris 1,0 (2007)
eventuelne auta z okolia a rodiny..
.octaviu 1--1,9 tdi,octaviu 1-- 1,6/74kw,marea 1,9 nafta,opel astra G r.v.1998 nafta.
Jednou jsem si v domění ,že to půjde lépe jeden koupil-nepovolil jsem s ním ani jeden ftr!Vždy použiji "univerzální"-klínový řemen nebo starý rozvodový,pkd to nejde řemenem, tak univerzálním klíčem je velký šroubovák a ftr prorazit,pak se povolí a už jde rukou! Navíc u starého je šedno zda se poškodí či ne!Jediný co by z univerzállních mohl fungovat je asi ten řetězový,ale záleží na materiálu.
doplněno 13.05.14 12:51:Vždy jsem před použitím řemene utřel hadrem,okolu ftru smyčku tak aby se ve směru povolení ftru ta smyčkal dotahovala,ale musí být místo!
Ten srobovak to znie dobre to ma nenapadlo...ale v podstate pravda aj ked potom hrozi ze vsetko bude zasr. od oleja.Mam vsak dotaz: neklze sa ten remen? predsa len povrch filtra je urcite spinavy mastny alebo predtym umyt? riedidlom? technickym benzinom?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.