Nejste přihlášen/a.
dobrý večer mám dotaz mam škodu octavia 1,9tdi 2002 a ze předu se mě ozýva vrzaní jako vrzaní gumy nevím oběvuje se to při zatáčení ale i ve stavu když stojím a zahejbu volantem děkuji
Možná to chce autorizovaný servis
Taky mi přes zimu něco vrzalo na přední nápravě, navštívil jsem tři servisy a nakonec mi to v autorizovaném servisu za pár stovek všechno promazali a od té doby je klid.
Zadní silentblok spodního ramene. Voda ho promazala, tak je potichu. Neboj, až uschne, zase to začne.
Jestliže se to objevuje při změně rejdu, tak to nebude zadní uložení. Já tipuji čepy na řídící tači nebo jak jsem psal výše.
doplněno 19.03.14 14:18:V každým případě to že to dnes nevrže je známku toho, že do čepu jde voda, takže je to dnes promazáno. Až to vyschne, tak to bude ještě chvíli vrzat, pak se to rozpadne. Tož moje rada, urychleně na výměnu, než vám kolo zmačká blatník , promáčkne podběh a vyrve poloosu z převodovky. A to je jen škoda na autě, nedej Bože vletět při tom na chodník.
zeptám se blbě to jsou ty maly gumový valečky nebo ty puky větší a prosím jakou značku děkuji a ještě jak se vynvají musi se vylisovat nebo jsou jen anastrčený a jde to bez sundaní celeho ramena díky
než bych cokoliv koupil-šupky hupky s autem na zvedák,zkušeneější mechanik ví s čím a jak zahýbat,aby se odhalil problém(od horního uložení tlumičů počínaje a pouzdry stabilizátoru konče)-protože mít auto na zvedáku jednou je podstatně levnější jak experimentovat,nakupovat a jezdit x krát na zvedák...výměna drtivé většiny komponent podvozku je za pár set(práce)+pár stovek materiál a do hodinky odjezd...jinak obecně-nákup v podstatě čehokoli na podvozek,zn.Febi,Moog,Delphi...není chybou,mimo zvedák se cokoli dole na uložení podvozku mění fakt blbě,a velký pozor na šrouby třeba u uložení stabilizátoru(velmi často praskají,takže pak vyvrtat a vyříznout nový závit)-pokud to nikdo předtím už neměnil,jsou tam dvanáct let...
doplněno 20.03.14 09:28:ted jsem si přečetl otázku-"vrže to" i při stání...začal bych stavem horního uložení tlumičů-opět cvičené ucho mechanika už pozná,navíc při odlehčeném kole a zatočení(to stačí na heveru a sundaném kole) je pohyb pružiny jakoby ne po kružnici,ale "poskočí"-pak je to jasné...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.