Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicia 1.3 Mono, CHCÍPE PO STARTU

Od: tesnost* odpovědí: 6 změna:

Ahoj mam problém se svojí felicií 1.3 s tím prvním motorem, který má jeden vstřikovač (MonoMotronic, SPI, nikoli MPI), včera vše bylo OK, ale dnes po nastartování mi to vždy chcíplo, startér točil normálně a když nastartoval tak se otáčky vyhouply tak na 400 a po jedné vteřině od nastartování to chcíplo, takhle to chcípalo pořád, pak to šlo nastartovat v pohodě když byl motor dostatečně zahřátý. Nevíte co s tím? Děkuju

doplněno 15.03.14 20:25:

Zapoměl jsem dodat, že když ten motor byl studený tak jsem to startoval a hned přidal plyn a chvíli ho držel a rozjel jsem se, pak to jelo v poho, ale kdybych ten plyn hned po tom startování nezmáčkl, tak by to chcíplo, když ten motor nebude úplně zahřátý. A asi před třemi měsíci mi měnily Halův snímač, kvůli tomu že to nechtělo vůbec točit při startování, vypadalo to jako když je v háji startér, a taky to při jízdě pocukávalo občas, ale ten Halův snímač mi vyměnily za originál a vyřešilo se to. Tedka ten startér točí normálně ale jakmile to chytne tak to po vteřině zhasne, při nějakých 400 otáček, nezhasne to když, hned po startu přidám plyn.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

A neupadly vam kliče?

Myslím to vážně, někdy se rozloupne kryt klíče a vypadne z něj imobilizer. Ten má za úkol AŽ po nastartování motoru zkontrolovat, zda bylo použití klíče oprávněné. Pokud nedostane kladnou odpověď, motor zastaví. a nebo se taky mohla přerušit cívka, co je u spínačky. Opět imobilizer.

doplněno 15.03.14 19:45:

imobilizer v klíči je černý hranolek velikosti asi 4x4x10 mm

doplněno 15.03.14 19:47:

jestli se to ale minimálně jednu udrželo v chodu, i tak to může imobilizer být.

tesnost*

Zapoměl jsem dodat, že když ten motor byl studený tak jsem to startoval a hned přidal plyn a chvíli ho držel a rozjel jsem se, pak to jelo v poho, ale kdybych ten plyn hned po tom startování nezmáčkl tak by to chcíplo, když ten motor nebude úplně zahřátý.

tesnost*

Druhý den už to šlo startovat uplně normálně, v ten den co to nešlo nakopnout tak pršelo.

 

gumidek*

0x

Immo dobrý nápad. Ještě bych prošel tlak paliva. Jestli není na odchodu palivové čerpadlo (klidně jde jen vyměnit motorek čerpadla a nemusí se to měnit celé).

Možná bych prošel nastavovač volnoběhu. Felicia snadno komunikuje s kabelem KKL USB VAG-COM. Na domácí diagnostiku supr věc

tesnost*

Druhý den už to šlo startovat uplně normálně, v ten den co to nešlo nakopnout tak pršelo.

to vypadá že de do háje zapalovací cívka

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]