Nejste přihlášen/a.
Dobrý den nejdříve bych rád řekl, že sem měl zatím většinou samé TDI z koncernu VW. Nyní scháním nový vůz a naskytla se mi koupě peugeotu 307 2.0 HDI 16V 100KW .
Rád bych se zeptal jak jsou na tom tyhle motory co se týče spolehlivosti, kultivovanosti a projevu oproti VW TDI?
Chtěl bych vědět nějaké rozdíly těchto dvou motorů a nejlépe i osobní zkušenosti majitelů Děkuji
Je to uplne jiny princip - vysokotlake cerpadlo, elektronicky rizene vstriky. Zrovna tyhle motory jsou povazovany za dost spolehlive a dobre, samozrejme riziko drahe opravy je znacne pokud neni jasna historie auta... Kultivovanost by mela byt o hodne lepsi nez u klasicke mechanicke koncepce TDI nebo PD.
Jako každý motor má rozptyl,někdo jezdí za 5 někdo za 7l. ( spritmonitor.de/...
doplněno 09.02.14 19:34:To Lalala-to je zajímavé že každý chytrk tvrdí jaké jsou od frantíků sračky ale přitom jsem ještě neslyšel o dehtu od WV že by vydržel bez problému milion kilometrů!,že jeden z nejlepších předlomůrkových motorů jeza stáje PSA atd.Sračky z toho dělá jen a pouze česká chamtivost a to nejen uživatelů ale i firem. A nejlepší na to je,že nejvíce to kritizuji ti co o tom vědí prd a citroena či peugeota viděli jen projet okolo,natož aby je vlastnili.čest výjímkám!
To Gocars - .
Nejhorší jsou na něm (HDi-FAP), a nejen na něm,na všech agregátech bez ohledu na značku, ta ekokurvítka!
já jsem zase slyšel,že HDI jsou sračky,co vydrží 150 000 Km a jsou zralé na výměnu trysek a všeho okolo vstřikování.Což je pěkně drahé.Kdežto TDI vydrží mnohem více
Jak píše Honzas1, turbo musí vychladnout při volnoběžných otáčkách. Takový protočení do max. otáček a chcípnout je o pres držku. Mám superba 2,5 , najeto 313000 km , turbo původní, čerpadlo původní. Nešetřím ho, ale neničím ho a pokud možno nejezdím krátký cesty pod 20 km. Diesel není na městský provoz, na to je benzín.
čau,mám skodu octavia 1,9dti 81kw od 2000 a sem první majitel a uspešně mám najeto 560000km bez zavad a puvodní turbo bez problemu +kvalitní olej i vymena po 7000km od začatku .Octaviu stale híčkám a jezdím dene .Jezdím do práce ca 150km jedna jízda do rakouska (zaleží jak kdo se naftáku chováš a kde tankuješ já pouze rakousku)Octavia je dobrá slouží stale dobře a ješte bude dokad karoserie s nerospadne tak nic jinho nechci
Nejvíc se asi bojíkm toho filtru FAP to když se prej posere, tak je nákladná investice? Ale zase známý říkal, že buď nechat vymontovat a nebo novej což je drahý a nebo levnější varianta přímo v peugeotu v servisu ho vezmou horkou wapkou a vyčistí nebo co?
Ohledně FAP máte několik možností, můžete koupit nový, samozřejmě je to nejdražší varianta, poté ho můžete nechat vymontovat, je to asi nejlepší varianta, jenže je možné, že třeba za rok, stát vydá nový zákon, a STK budou kontrolovat, zda FAP opravdu ve vozidle je, nebo není. Poslední varianta je renovace FAP, vymontuje se v servisu, servis ho někam odešle, tam ho pročistí, a pošlou zpět, servis Vám ho opět namontuje a jede se dál udává se, že renovací se filtr dostane až na 95% svého původního stavu...
Napiště mi zde na Vás email, a já Vám napíši nějaké zkušenosti a postřehy, které bych tu nerad dával veřejně
Filtr pevných částic je pomsta motoristům ). Jeho životnost závisí značně od stylu jízdy. pokud budete jezdit s dieslem do práce a zpět 10 km tam a domů a ještě s lehkou nohou, tak diesel vůbec nemá smysl.Filtr se zasviní. Jde čistit, jde vymontovat, ale nejdůležitější je pro jeho životnost teplota kolem 500 st. C. Ten kdo s dieslem jezdí delší trasy a svižně, nemá zpravidla problém.
Možná doporučuji trochu více nastudovat o filtrech pevných částic...je rozdíl filtr z roku 2013 a nebo třeba z 2005 a to, že se vklidu zregeneruje i po 3km pravda rozhodně není
No je pravda, že úplně s těmi prvními filtry byly občas problémy. Důvod byl hlavně v tom, že algoritmy byly nastavené dost pozdě, někde mezi 75-80%, pak stačilo pár "nevhodných" jízd a filtr se ucpal. Servisy a poté i výrobci tyhle algoritmy nastavili někde okolo padesáti procent zaplnění, takže zbývalo dost času na regeneraci. Je nutno říct, že pasívní regenerace probíhá vždy, když nastanou "podmínky" a to bez ohledu na zaplnění filtru. Aktivní regenerace přichází na řadu, když nenastanou podmínky pro regeneraci pasívní, tedy řídící jednotka sama zvýší zátěž motoru, zpozdí vstřik atd a tím dojde k rychlému ohřátí filtru a teploty výfukových plynů na požadovanou hodnotu. Je to skutečně velmi rychlé a opravdu na to stačí 2-3km. Já se za hranice města dostanu jednou za dva tři měsíce, tudíž jezdím převážně město od dvou do tří km, manželka do práce, z práce, na nákup apod. , regenerace (aktivní) probíhá běžně mezi 800-1200km, což je zhruba u mě jeden měsíc, když ji zaregistruju a nestihne se zregenerovat než dojedu domů, nechám běžet motor minutku dvě na volnoběh, než se regenerace dokončí. Takže jestli tomu věříš nebo ne, nechám na tobě , ale kdyby tomu tak nebylo, tak bych tímto stylem nemohl přece šest let jezdit, filtr bych musel mít zacpaný po zhruba tisícovce km hned po koupi ! A nejenom já, těch lidí s podobným využitím auta jsou na světě mraky! Aditivum jsem taky ještě nekupoval, navíc nevím jak peugeot, ford u dvoulitru má filtry suché, bez aditiv, peugeot to má určitě taky a ty filtry jsou v podstatě bezúdržbové. Já mám 1,6tdci 80kw, takže ještě aditivovaný.
Je pravda, že fnení filtr jako filtr, a hodně záleží na konkrétním výrobci...někde opravdu stačí pár km, a někde je potřeba trochu déle, poté taky záleží, zda je filtr suchý nebo s aditivy, jen je škoda, že výrobci dříve neosadili auta kontrolkou, nebo upozorněním na palubním PC, že se filtr regeneruje, filtru moc nesvědčí, když se regenerace přeruší...
no stím filtrem mám teda nahnáno vůz má teď najeto prej 135000 rok 04. Já doposud měl strého golfa 3 TDI 66KW a jezdil sem sním do práce deně tam a zpět těch 25 km diesla mám kvuli tomu, ne že jezdím do práce, ale jezdíme hodně v tejdnu po okolí takže třeba s práce přijedu najeto +/- 25 ale za hodinku se domluvíme a jedem třeba 100 km + víkendové výlety
jinak zde je má adresa 16cobra@seznam.cz každá rada a zkušenost dobrá
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.