Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problem - benzinovy motor zvuk jak diesel

Od: onnndraaa® odpovědí: 6 změna:

Dobry den ,

Mam problem se svym autem Mitsubishi Eclipse DOHC 2.0, r.v. 1992 ,110kw, motor 4G63.

Zjistil jsem ze mam preskocene rozvody o jeden zub. Projevovalo se to tak ze za jizdy to delalo takove mensi zaskuby do 3000 otacek ,pri vyssich to jelo normalne i vykon v normě a dale ze z nizkych otacek pri vetsim seslapnuti plynu se ozyvalo detonacni horeni. Startovani bylo docela obtizne hlavne za studena pri teplote kolem 0.

Chyba byla ze jsem jeste neco najezdil i s temi preskocenymy rozvody o zub, jednoho dne jsem nastartoval ,a zmena k horsimu - klepavy zvuk jak stary dieselovy motor a vubec to nedrzelo volnobeh ,musel jsem tomu porad trosku pridavat aby to nechciplo ,a mnohem silnejsi detonacni horeni ,ujel jsem asi 2km. Zajimalo by me kdyz se to tak shorsilo s tim klepanim ,tak jestli se nemohlo neco znicit ,treba neco s ventilama? Ceho jsem si vsiml tak ze ten rozvodovy remen byl po teto 2km jizde ,uplne volny ze sel sundat s tech vackovych kol rukou ,motor neni zadreny ,jde s nim otocit lehce i se svickama, kdyz jsem s nim otacel pomoci vackoveho ozubeneho kola ,ale ten remen uz je uplne v haji ,muzu byt rad ze jsem to nezadrel .Snad pomuze jen vymena rozvodu a celkoveho spravneho serizeni? Snad to nebude nejak pridreny ,nebo mohlo by byt i neco s tema ventilama? Doufam ze vymenou rozvodu to bude uz v poradku.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

martinhajek*

0x
Pokud ti "cinkaly" ventily o písty, je to na repasi. Deformované talířky ventilů se podpalují a motor má traktorový zvuk.
Tento motor ale neznám, ovšem u některých pohonných jednotek je i posunutí o jediný zub hodně. U variabilního časování ventilů dochází ke změnám úhlů "střihu" ventilů na konci výfukové úvratě a zavírající se výfukové ventily se při přeskočeném rozvodu mohou dostat při určitých otáčkách do kontaktu s písty.
doplněno 06.02.14 18:03: No už tak jsi měl z pr*ele kliku, že se ti neslíknul rozvoďák. To by skončilo okamžitou havárií motoru.

ano ten zvuk byl jak kdyz traktorovy ,presně tak .Uz to nebudu startovat do te doby nez vymenim rozvodovy remen a presne seridim ,potom se uvidim a doufam ze jsem neznicil ty ventily nebo neco jineho

hujer123*

"motor neni zadreny ,jde s nim otocit lehce i se svickama, kdyz jsem s nim otacel pomoci vackoveho ozubeneho kola"

To chce opravdu kus technických znalostí, protáčet motor za vačku!

jestli jde točit motorem se svíčkami lehce, pak to nemá kompresi a ventily netěsní = repase

doplněno 07.02.14 10:32:

i když některé japonské motory se potkat nemusí, mitsu neznám.

tak pokud při kompresi je ještě tím skočením ventil pootevřený tak se není čemu divit, že to nemá tlak... nemuselo se vubec nic potkat.. pokud to nechceš nějak vyhrocovat, tak oprav rozvody, pak změř tlaky ve válcích a pokud budou ok tak neřešit.. myslím že radit repas je trochu předčasné a hlavně to není levná záležitost..

 


Dobry den,

tak jsem presne seridil rozvody ,a zda se ze jsem mel velke stesti ,motor chytnul na drc ,a nadherny kultivovany a pravidelny chod ,tedy aspon volnobeh ,jed jsem s tim jeste nezkousel ,mam to zatim porad na spalkach ,ale vypada to ze to bude ok

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]