Nejste přihlášen/a.
Zdravím, na favoritu 1988 mám následující problém: Spustím si páčku předních stěračů a jedou stěrače, ovšem jakmile vypnu páčku stěrače se zastaví v poloze v jaké aktuálné jsou a nezaparkují se do parkovací polohy. Navíc pokud nastavím páčku stěrače do polohy 1 podle návodu na obsluhu stěrače se vůbec nezapnou a musím jít do polohy 2.
nejde ti doběhovej kontakt proto nedojíždí -zkontroloval popřípadě bych dal jinou páčku ,kouknul bych i na přívodní konektor páčky a asi by stálo za to vyndat motorek stěračů rozebrat a kouknout jestli ten doběhovej kontakt neni nák poškozen
dále bych vyndal rozebral a proletoval pojistkovou skřínku častý problém u favoritů
Děkuji, spravoval jsem ostřikovače a v rámci akce jsem sundal na páčce stěračů ty horní kontakty a všechny dráty se mě vysypaly a zapojoval jsem je zpátky.
Jednotlivé dráty jsou popsány čísly. Zrovna tak i ten plastový konektor má popisky 1 až 5.
Jinak hledej problém nejdřív v pojistkovce relé cyklovače či zkratovací propojky místo relé a v uklepaných kontaktech na této patici. Pak kuchej motorek
doplněno 22.01.14 20:27:Děkuji za rady problém vyřešen a závada odstraněna. Problém byl že kdysy jsem měnil páčky u volantu obě dvě a staré provedení mělo iautodily.cz/... mělo napájené dráty a kus dál byl konektor na rozpojení podobně jako na obrázku. Nechal jsem tedy dodělat typ zapojení co má rok 1990 s tím že zůstalo to zapojení i kus dál. V konektoru (kus dál) nedoléhal jden drátek - přesně co popisoval další uživatel, stačilo tedy 2 čokoládky a kus drátu a ten drátek znova zapojit a je po problému.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.