Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,namontoval jsem denní světla na Ford Focus 2011 nový model dle návodu,vestavěná elektronika,černý kostra,bílá +,žlutý parkovačky přímo u předního světla.Při vyplém motoru vše funguje jak má-napnuté zapalování den.světla svítí,pri zapnutí parkovaček den,světla zhasnou.Při nastartování den.světla svítí ale při zapnutí parkovaček nezhasnou pouze poklesne jas a mírně blikají,nemaji vestavěné poziční světla.Jak to to odstranit,na netu jsem našel že se vloži jaké si rozpínací relátko,nejde to jednodušeji,děkuji M.B.
Nejjednodušší zapojení je:+pól světel zapojit na pojistku,která bude pod proudem po zapnutí klíčku zapalování(např.palivové čerpadlo) a -pól na vlákno pozičních světel.K tomuto zapojení není třeba žádná jiná elektronika..Jedinou slabost tohoto zapojení spatřuji ve faktu,že když se přepálí vlákno parkovačky,tak světla nebudou svítit.Ale za dva roky,které jsem měl takto světla zapojeny,se mi to nestalo.
Ty máš denní světla kombinované s parkovacími. Při rozsvícení obrysovek se sníží svítivost denních světel na cca 30%, v podstatě slouží jako parkovačky, ale...! Pokud je chceš mít jako parkovací i denní, musí být od země minimální výška 350mm, pro denní bez využití parkovaček platí 250mm. Dále pokud je chceš mít jako parkovačky, NESMÍ svítit parkovačky ve světlometech - předních. Takže vytáhnout žárovičky ven! Pak ti budou za jízdy svítit denní světla, jakmile zapneš světla potkávací, denní světla pohasnou. Při stání s vypnutým motorem slouží jako parkovací. Pokud bys chtěl deaktivovat funkci parkovaček, stačí odpojit žlutý nebo bílý kabel - najdeš v návodu.
Někdo říká že parkovačky u Forda mají obrácenou polaritu,není to tím že problikávají?jak to zapojit?
Promiň, přehlédl jsem to. Každopádně mrkni znovu do zapojení. Proč by měl být žlutý i bílý drát zapojený stejně? Na to by stačil jeden. Tipoval bych to tak, že černý je kostra, bílý plus na spínací skřínce po zapnutí klíčku a žlutý na parkovačku. Nebo bílý se žlutým prohodit.
Co to tady meleš stirecku.Žádná kombinace parkovacích a denních světel tady není.Tím,že je -pól denních světel zapojen na parkovačky se po zapnutí parkovaček "ztratí" kostra v denních(z obou stran jde do světel proud) a přestanou svítit.Že to mnou popsané zapojení funguje i bez vyndávání nějakých žároviček a bez zásahu do instalace se můžeš přesvědčit.Přijeď a já Ti to předvedu...nebo si to zapoj přesně podle mého návodu.
Jirko psal jsem, že jsem to přehlédl, myslel jsem, že má kombinované. Nicméně pokud má tři dráty je jasné, že dva nemůžou jít na parkovačky, proč? Černý se dával na parkovačky dřív, i když to bylo nesprávné zapojení - přes vlákno obrysové žárovky. Pokud žárovka odešla - prasklo vlákno, tak denní světla nesvítila vůbec. Dnes se dává černý na kostru, a bílý nebo žlutý se dává na aktivní plus po zapnutí klíčku a jeden z těch drátů se přidá na plus obrysových světel, které když se rozsvítí, zhasnou obrysovky. Takže on musí zapojit žlutý a bílý drát dle návodu - jeden na aktivní plus po zapnutí klíčku, druhý na plus obrysovek. Jde to udělat přímo v ovládací skřínce světel, tam najde jak kostru, tak aktivní plus po zapnutí klíčku (jeden z těch silných drátů), tak drát na obrysovky. Kdyby měl c max, napsal bych mu to přesně, ale myslím, že velký rozdíl nebude.
doplněno 19.01.14 17:53:Ono tím že má oba dráty napojené na plus od obrysovek, to funguje tak, že denní svítí, ale jakmile zapne obysovky, měly by zhasnout, jenže jeden drát zhasíná a druhý svítí, takže se to hádá.
doplněno 19.01.14 17:56:Mám to zde, jen jsem použil světla, co na autě už mám. Princip zapojení je stejný
Mam to tedy připojit přímo u vypínačů svetel?Přímo u světel to funguje jak jsem popisovel asi to ovlivňuje počítač ,je možno poslat ten plánek na C-maxe.dík.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.