Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Tohle asi bude otázka pro Gumídka. Mám fáčko z r. 90 a po čase ježdění se mi o pár stupňů pootočí volant. Když ho natočím rovně, tak mi ten můj střep malinko zatáčí. Když to srovnám na tyči řízení jeho pootočením, tak se to stane po čase znova. V servisu mi kluci řekli, že jsem vymetl nějakou díru a je to hned. Přiznám se , že se to fakt někdy stane, ale stejně, proč se to musí pootočit? Jinou pozorovatelnou závadu to řízení nemá.
Jednoduchá oprava. Potřebuješ 13 ořech a ráčnu, popř. prodlužovací nástavec.
Řízení Favoritů je uchycene dvěma objímkami k nápravnici. Mezi objímkou je vystlaná silentbloková guma a ta se časem vymlátí a jsou vidět i prasklinky od steření. Oproti řízení Feldy chybí boční přírubové patky mezi objímkou, aby řízení nemohlo celé do stran. U Favorita patky nejsou a tak řízení může ve vymlácené gumě celé o 10mm popojet na stranu (tedy celé vůči nápravnici). Posune se tak rovná poloha volantu ke straně.
Stačí vyměnit ty dvě silentové gumy řízení. Já jsem udělal tehdy jak toto,tak i celé řízení TRW na Felicii s patkama a už se mi to neděje .
Někdy je též potřeba občas dotáhnout svěrný šroub kardanu řízení u pedálů těsně u koberce 12 klíčem (musí to být ořech 6ti hraný, jinak se to sežvejká (na 1/4"ráčnu)
doplněno 20.12.13 21:16:vhodné je koupit nové M8 pérové podložky v počtu 4ks a šrouby použít původní (jsou pevnostní 10.9 nebo více a nesmí se použít pozinkované 8.8). Jinak by hrozilo při nárazu vytržení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.