Nejste přihlášen/a.
Mám problém na tomto autu, pri akceleraci auto stracně cuká a na volnoběh při sešlápnutí plynu na podlahu otáčky vylétnou na 5 000 a zacnou padat, první co jsem vyzkoušel byla výměna vstřiků. pak jsem se přesunul k cerpadlu jestli při akceleraci nemuze dávat méně nafty ale bez uspěchu, ale nevím jak je na tom tandemové čerpadlo. Měl by někdo nějakou radu co by s autem mohlo bých, jinak auto je z Itálie nejspíš sloužilo jako taxi, podle vin mělo v roce 2011 najeto 360 000 km ale je stočené takže auto má najeto cca 450 000.
Viděl bych to na setrvačník, spojku, nebo třeba i volnoběžku altíku. . .
doplněno 17.12.13 23:01:Konektory ke vstřikům, EGR, váha vzduchu, turbo - je toho hodně, kde závada může být. . .
Mám doma diagnostiku, když jsem měřil vstřikovace tak byli všechny v normě, nejhorší na tom je to ze na volnoběh vsechno klape jak má, egr ventil by hlasil poruchu, a na turbu by měla skočit mez nedosažena, uz jsem bezradny, nevim cim to muze byt ...
Koupil sis popelnici, ktera ma 450kkm. Co s ni chces delat? opravit a zkusit, jestli najede milion? nebo to dat dohromady a poslat to jinemu nestastnikovi? Co kdybys to radeji, nez investovat do ruznych dilu, rozprodal na ND? Utrzis aspon 80% ceny, koupis si normalni auto a ne superba po smrti a neokrades jinyho cloveka.
Sice to asi neni rada, kterou jsi chtel slyset, ale nedalo mi to, kdyz jsem cetl ty kilometry. 300 tisic pochopim, ale 450 je uz vazne hodne, i na koncern. Je to resuscitace 90 letyho dedka.
už to bude vyběhanej krám s tím se smiř ,kup si něco jiného. Do toho budeš cpat prachy nic víc.a kup si auto takové do ktereho nebudeš cpát prachy .. Já už jsem z aut vyléčenej které jsem kupoval s malou potřebou do toho jsem nejvíc vrazil peněz pořád se to sra.. . Koupil co hodně žere ,ale nic jsem do toho nekoupil.
Těžko říct,pokud máš diagnostiku vypiš mi sem co to hlásí...pokud to cuká v tahu tak bych se zaměřil na něco s dodávkou paliva nebo turbem,pokud u tandemového čerpadla nevíš,zkus vyměnit i je...
Může být vymletá třeba i vačka,vím že nějaké koncenrové motory na to dost trpěly...to se taky může projevit jen v tahu
450 tis není tak moc,viděl jsem feldu s 680 tis a jezdila(1,3)...tam ale je výhoda v tom že to nemá miliony elektroniky a různých jiných věcí
To je právě to, diagnostika ukazala ze jsou vstrikovace v haji, hlasila vysoke hodnoty, tak byli vsechny vymeneny ale auto porad cuka, diagnostika nic nevypsala.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.