Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
mám felicii 1.3 MPI 50kw a dneska jsem jel a když jsem zmáčknul spojku tak mi auto chcípnulo. Při opakovaném pokusu nastartování začalo po chvilce točení jen cvakat nějaké relátko. Když přestanu točit tak mi stále hučí palivové čerpadlo jako by furt najíždělo. Kde může být chyba? Rele čerpadla a nebo samotné čerpadlo?
To že svítí vykřičník nic s motorem neznamená. Kdyby jsi znal kontrolky, tak poznáš, če to kolečko symbolu značí brzdový buben a kolem ty závorky jsou jakoby pakny/obložení brzd. Je to všeobecná značky pro brzdy. Dovnitř se pak píše vykřičník, P ,ABS nebo u náklaďáků tlak,apod..). Vykřičník znamená obecnou závadu brzdového systému. U Feldy tuto kontrolku rozsvěcuje plovák v nádobce brzdové kapaliny, kdiž je jí kritické minimum nebo u Feldy s ABS/EDS tato jednotka.
Při startování svítí k vůli indikaci kontroly žárovky, aby bylo jasné, že kontrolka bude po čas jízdy funkční.
Relé čerpadla po startu nasaje a pak už, když je systém natlakován nečerpá. Až když tlak poklesne (úplně normální). Tedy cvaká, jak chce (dle tlaku). Může za to ECU motoru. Když relé proklemuješ, tak povalí stále.
Že to nestartuje bych zkotroloval immobilizér (jiné klíče,pod budíkama jednotku, zda není povytažený konektor, HALL snímač, zda nenatekla do něj voda a zapalovací lištu.
doplněno 15.12.13 14:53:když
doplněno 15.12.13 14:55:Vlastně u Feldy to relé řídí ECU časově ne tlakem.
pokud máš podezření že ti nejede čerpadlo vytáhni relé čerpadla a na zkoušku propoj v konektoru kontakty 30 a 87 a skus start
jinak kouknout zda při startu hazí jiskru a zda je po otočení klíčku v konektoru zapalovací lišty proti kostře 12V a jestli tam sou i při startování
Takže auto opraveno. Ani sám nevím jak se to povedlo
Zkoušel jsem přehazovat rele - nic.
Zkoušel jsem propojit kontakty v pojistkové skříni - nic.
Pak jsem teda zkusil, že jsem vzal kabel, vytáhl rele, propojil svorku 30 s čerpadlem a pak to ukostřil - takže čerpadlo jelo furt a zkusil nastartovat a nic se nestalo. Potom, když jsem však zapojil konektor zpět do čerpadla a rele zpět tak vše normálně začalo fungovat! S tím, že když chvilku stojím na volnoběh tak se začne motor dusit. Je možné, že mám ucpaný palivový filtr a tím jak to čerpadlo jelo zapojené na těch 12V tak se to uvolnilo?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.