Nejste přihlášen/a.
Zdar , mám feldu rok 2000, 1,9 .
Předevčírem jsem měnil žhavičky za nové a od té doby samo nenastartuje, akorát vybiju baterku. na roztažení motor nastartuje.
Po roztažení jsem auto trochu projel , asi 20km.
Pokud vypnu motor tak normálně chytne. ale musí být motor teplý, jak nechám stát auto přes noc tak už zase nestartuje .
Co to je? Zavzdušnění? díky za každou radu
pokud motor startuje v zimě jen teplý pak je to skoro jasné a pokud se před tím měnily žhavící svíčky pak úplně jasné Řekl bych, že bude problém v nich.
Naftový motor se neroztahuje!
doplněno 04.12.13 09:24:no každý se nějak učí... jestli máš pocit, že po roztažení auto jede o něco hůř nechej zkontrolovat řemen - mohl přeskočit o zub. Jinak auto roztlačením nastartuje i kdyby svíčky opravdu nefungovaly. Snad někdo poradí, co jsi mohl opomenout u těch svíček při montáži.
doplněno 04.12.13 09:26:k tomu roztažení: svíčky fungují pár vteřin (5-20) před startováním - to je to žhavení, co se ti rozsvítí na palubovce. Na samotnou jízdu už žhavení nemá žádná vliv. Nepochybuji, že víš, že máš klíček otočit do první polohy počkat až žhavení zhasne (většinou oranžová/žlutá kontrolka) a pak teprve startovat druhou polohou klíče.
co zbývá? když jsem nutně musel jet. a jak problém v nich? to by jinak nenastartovalo ani při roztažení ne? :D
zde: poradte.cz/... samozřejmě někdo roztahuje, někdo se tomu brání jako čert kříži. Já jsem z té druhé skupiny. Osobní zkušenost mám čerstvě po řidičáku - přeskočil řemen.
Žádný motor který má na rozvody řemen by se neměl roztahovat protože když řemen přeskočí třeba jen o zub může se ti potkat válec s ventyly a uděláš víc škody než užitku. Ikdyž většinou když přeskočí řemen o zub tak to jen blbě jede a potkat by se to nemuselo ale nikdy nevíš.
stejně si myslím že je to fáma protože to by ti mohl řemen skočit například při zdechnutí nebo prudkém puštění spojky.. tam josu podle mě ještě o dost větší rázy než když to s citem roztlačím.. ale rozhodně bych asi nezkoušel roztlačovat HTP
Fámy to tak uplně nejsou ono jak kdy a podle toho jak je na tom ten řemen. Když to bude stará kraksna s vytahanym řemenem tak to přeskočí spíš než nový auto s pořádnym řemenem. Ale už jsem to jednou viděl že roztahovali pravidělně auto naftoví a jednoho dne bylo po motoru. Ovšem dnes už se nějáké značky aut vrací k osvědšenému řetězu je to sice trošičku hlučnější než řemen ale ten tak snadno nepřeskočí at je vytahanej sebevíc.
Pokud jste měnil za nové a před tím to startovalo bude problém v těch svíčkách nebo v elektrice zda jsste je správně propojil a zapojil pokud jste nedělal nic s naftou jako třeba měnil filtr nebo hadice tak jedině ta elektrika pokud by to bylo zavzdušněné tak ani po roztáhnutí by nejelo kdysi jsem měl podobný problém ale obrácený najednou přestalo startovat studené pak jsem zjistil že všechny svíčky byly KO
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.