Nejste přihlášen/a.
Mám zkušenost se seatem ibiza 1,7d-bez jedné žhavicí svíčky ani tuk.-základní kontrola-ze svíček odmoti přívody a postupně kusem kabelu zkontroluj zda při přiložení zajiskří-nezajikří-li,je svíčka KO.Pkd zajiskří všechny je to OK ale neukáže zda jsou všechny super -může se ruzžhavit jen část,nicméně mělo by to fungovat (žhavení) Na další konrtrolu vymonti a púostupně vyzkoušet jaký kus svíčky žhaví.nebo proměřit (já neměl čím).další věc-může být KO žhavicí relé (ani nevím zda to peu tak mají,ale ibiza měla) to jsemzjistil že je KO tak,že jsem žhavky zapojil "natvrdo" a startil-šlo-li to by takto-relé bylo KO. Další co může zlobit je čidlo teploty-to může ukazovat že je motor teplý a tím pádem nežhaví . další a hůře opravitelné jsou špatné tlaky-výměna kroužků,ventilů nebo výbrus motoru.
Pkd je toto vše OK tak zbývá jen dodávka paliva a řeknu,že s tímto jsem se na P405 babral celý měsíc než jsem to opravil.Pravda jen chvíli po práci (od ca 15-30 dokud bylo trochu vidět .leden-únor a bez garage ,na parkovišti pod lampou)."kapačka" -z petky zavěšené na kapotě přimo do čerpadla chytl hned ,jinak chytl po delším točení a chcípal nedržel otáčky,nakonec jsem snad přesponkoval celou palivovou cestu a vyměnil polovinu těles pal.ftru a všechna těsnění na filtruSamozřejostí je i výměna pal.filtru!.
Prostě základní věc-žhavky a poté možnost zavzdušnování pal.cesty!
Ps ještě mne napadlo zkusit otevřít nádrž,zda-li není ucpané odvzdušnění nádrže,tak dokáže zlobit!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.