Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Napeti baterie TDI

Od: stihl odpovědí: 14 změna:

Chci se zeptat jaka je opravdu hranicni hodnota napeti baterie v klidu. cetl sem v prirucce,ze hodnota nesmi klesnout pod 12,5 V

a potoze ja resim horsi starty PDcka,kdy motor naskoci,ale opozdene zapali,tak sleduju ve VAGu vsechny hodnoty a napeti baterie je 12,21V nabijena byla pred tydnem do plna auto jezdi kazdy den 5 km. kdyz zapnu vsechny psotrebice naplno,tak nekelsne pod 11,9V. I kdyz se vsue pis,eze PDcko musi mit naprosto v top stavu silnou baterii,tak si nemyslim ze to ma vliv na start,ale jde mi o to jestli se mam chystat na novou baterku,protoze to neni zanedbatelna investice na firme mame odpovidajici baterku za 1800,- a to mam slevu nejakych 45% mozna bych tma nedaval 74ah,ale treba 65ah s tim,ze bych ji dobijel ne 1x za mesic,ale treba 2x u vsech aut takto pecuju o baterky. jeste tkaova mala technicka altik dobiji 14,4-14,52 pri jidze naskakuje chyba signal DFP svorkovnice alternatoru nebo neco takove to bych kecal,ale vim,ze to psalo strasne moc lidi na foru,ze tu chybu u TDI maji

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pfpetr*

1x

rozhodně bych nedával slabší baterii. Pokud startér točí normálně , při startu je slyšet jestly se mu chce nebo ne tak bych hledal jinde. 5km denně je prd a to auto trpí. I pokud ho dáš do cajku tak pujde do háje zas. Já měl třeba v háji startér, točil ale ne dost.

Přesně tak. Baterku raději silnější, než slabší. To v jakém je stavu jasně slyšíte podle toho jak ochotně točí startér studené starty pod cca 0 st. Navíc při tak krátkých cestách klidně můžete mít negativní energetickou bilanci a baterku musíte dobíjet.
stihl

starter toci uplne nadherne zlechka neni nidyk pcoitovano,ze by baterka nedavala stavu. a to i dkyz sem startoval s podelanopu pdoavackou 4x za den vic jak minutu vubec se nevystavila. me dj epouze o to jetsli musi byt opravdu to napeti vic jak 12,5V ja sem si do dobynez sme to cetl myslel,ze staci bohate 12 a pokud neklesne nekde po 11,5,tak vklidu mrtva baterka je az po 11 startoval sem kdysi s baterkou co mela 11,4

pfpetr*

a co ti blbne hádám že teplý starty?

stihl

ne teply start nikdy ani nezavahal ja sem to psal studeny start je nekdy se skobrtnutim chyta,ale zapali jakoby opozdene nicmene chyti vzdy na drc

leontdi
Zdravim,mam stejny problem u 1.9tdi 81kw...kdyz auto stoji pres noc nebo 8h v praci tak startuje ztezka asi na treti otoceni ale naskoci(zatim).dalsi starty treba i po 3h v pohode na jedno otoceni.napeti v klidu bez klicku v zap.mam 10,9-11,2V a pri nastartovani to skoci na8,8V a ustali na tech12V a pri jizde 14,3...a pak kdyz dojedu a po 3h sednu do auta tak ma napeti v klidu 12,2V treba.cim to muze byt?baterka kupovana 7.1.2013.dik za rady
fiatbrava

takze nova baterka jo? tak to teda nevim. ja prave chcu zkusit novou baterku

leontdi-řek bych že ti padá nafta skus vyměnit přepadový hadičky a dát novou gumičku toho termoventilu co je na palivovím filtru popřípadě celej jinej termoventil a skontroluj těsnost naftových hadiček

fiatbrava

Nfta? on tady mluvi o napeti baterky,ze ho ma stejne jako ja,takze naftu bych ted neresil.

leontdi

dneska jsem schvalně jel do servisu NONAME jen at mi poradi co by to třeba mohlo byt a řekli mi,že to může být jen špatně natočená žhavička...tak,že si je mám třeba zkusit popřehazovat a mluvili o těch hadičkach k palivovemu filtru,že už vevnitř muže byt bordel atd...tak nevim.žhavičky,olej,filtry jsem měnil před cca6500 tkm a nenapadlo by mě ,že ty žhavičky mužu dat špatně.takže zkusím popřehazovat a uvidime.ale jezdim jen kratke trasy...a mati co ma ten samy motor parkuje v garaži,jezdí minimalně na jeden zatah 25km tak s timhle nema problemy a baterku jsme kupovali stejně.takže si taky spiš myslím,že ta baterka prostě neni dobita na 100%...

to je nesmysl.. jak může být špatně natočená? jako nějaký úhel? nebo nedotažená? to nechápu.. na tom snad není co zdupat... změř si zátěžákem baterku a pak bych pročistil věechny kostry, kontakty od baterky atd... může být horší startér... otázka je kolik točí ten startér.. dá se to přes vag změřit a podle toho se řídit dál..

leontdi

taky si myslím,že je to pitomost,ale zkusím to...spíš dobiju baterku a zkusim se poptat kolegy na repas starteru.jsl třeba nebude problem tam. uvidime.děkuju za odpovědi !

fiatbrava

repas starteru vyjde i pres znameho na kotel pokud se nemeni jen pitoost jako uhliky a to urcite stacit nebude jde to do tisicu. orgo starter stoji treba nevim ted pres 8 tis repas vyjde na 3500 a cinu koupis do 3 litru

 

jaris*

0x

Baterii rozhodně vždy silěnjší. Nic méně, PD má systém žhavení již postaven na tzv. "schodovém" žhavení, což znamená, že žhvačiyk žhaví postupně po jedné, nikoliv všechny na jednou, jako u starších motorů. Takže zde již není potřeba tak silné baterie, poněvadž není tolik namáhána. Jinak u dieselu opravdu stačí, aby startér točil o pár otáček míň než má a už to startuje obtížněji.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]