Nejste přihlášen/a.
Ještě bych dodal funkčnost stěračů a ostřikovačů, dezén a stav a rozměr pneumatik, brzdný účinek, disky kol. Na STK bys měl mít (musíš mít) auto umyté, pokud máš plechové disky, tak musíš dát dolů poklice. Velký TP s sebou
Na STK mi nikdy nekontrolovali ostřikovače ani stěrače, a to už jsem jich pár zažil. S těma pneu máš pravdu. Auto jsem nikdy nemyl, ale vím, že jsou STKáčka, kde tě se špinavým nevezmou. Poklice jsem taky nikdy nesundával a nebyl s tím žádný problém, tam už záleží na tom, jak který technik chce nebo nechce buzerovat.
ta STK pak stojí za ... , bylo by zajímavé při nějakém sporu, jak se ztratí záznamy kamer.
Vizte vyhl. č. 302/2001. Pokud to nedělají řádně, tak klienta okrádají. Nemluvě co pak jezdí po cestách.
Ano, za nefunkční ostřikovač tě zavřou na 10 let do uranových dolů. Prober se, vždyt si nevidíš do hu...y.
A představ si radile, že to může být i závada C. Takže hupky dupky protři oči na tu vyhlášku a pak mluv o hubě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.