Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
nejde mi z ničeho nic motorek ostřikovače.Máte někdo zkušenosti,jak zjistit závadu?
Jestli je to jen pojistka,nebo je spálený motorek?
Děkuji za radu.
doplněno 23.10.13 14:23:Poradit může někdo,kdo má stejnou zkušenost se stejným autem,nebo autoelektrikář. Také nějaký samouk,šikula.
Tak jsem zapnul kristalovou kouli a vypada to na pojistku, ale vidim to dost rozmlzene, takze to muze byt i spaleny motorek, vypadly konektor nebo milion dalsich moznosti...
Vy si děláte srandu,to vím taky,že pojistka.Ale není to! Dále je ale problém,jak se k tomu čerpadlu dostat.Mají to ti italové hodně blbě udělaný.Levé kolo ven,odkrýt podběh a pak teprve vyšroubovat celou nádržky i s čerpadlem.Potom teprve můžu zjistit,že je totřeba jen konektor.To u škodovky 120 i felicie bylo jednoduché dostat se k motorku ostřkovače.
Umístění nádržky ostřikovače mezi nárazníkem a podběhem je dnes vcelku standardní u všech značek. Může to být závada motorku, vodičů, spínače. Na dálku vám konkrétní odpověď nikdo nedá. Má to i zadní ostřikovač? Pokud ano, ten funguje?
Zadní ostřikovač to má a ten také befunguje,ale motorek je jen jeden.Mám k autu knihu,kde je schema zapojení a v pojistkových skřinkách jsou označeny pojistky,ale ty tam vůbec nejsou.To mám kontrolovat všechny pojistky? Každou vytáhnout a zkontrolovat?
Nebo budu muset asi za autoelektrikářem.
No,pojistkové skřínky jsou dvě,jedna u motoru a druhá vlevo pod volantem.Já jsem tam ale žádné vylisované obsazení pojistek neviděl.Mám knížku k FIATU PUNTO a tam je schema motoru ostřikovče a ty pojistky co jsou v těch skřínkách tam vůbec nejsou.
jestli to není na jinej model ,třeba dieselový.
Já mám Punto r.v.1999 model 2000, 1.2 , 8V.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.