Nejste přihlášen/a.
Opravit jde všechno,je to však otázka peněz a vynaloženého času.Nejschůdnější cesta je výměna bubnů(obou).To si můžete udělat i sám,to není nic složitého.
Zdravím, radím tam to toho servisu zajít, když už nic udělat alespoň povyk, protože tohle se nedělá. Radím, to nechat opravit- možná to půjde vyvložkovat, ale raději bych to viděl na nové bubny. Pokud je budete měnit, tak ty staré si nechte vrátit pro případný úspěch při pozdní reklamaci.
Co mě ale zaráží je, že jste si práci nezkontroloval. Pokud ne hned, tak alespoň po 50 km jízdy je mají šrouby kol přetahovat.
Závit se dá velmi snadno opravit systémem Heli-Coil. stanleyengineeredfastenin/...
Po opravě je dokonce původní závit kvalitnější než původní.
Kopii tohoto systému dokonce vyráběl Agroímotor ve Velkém Merziříčí. Dnes mám pocit, že jsou před krachem nebo již po něm nebo v průběhu.
Tento systém mají některé špičkově vybavené servisy nebo mechanické dílny či strojírny. Já sám mám některé rozměry, tento ale ne.
Běžné sertvisy kteří jsou jen vyměňovatelé dílu je výhodnější naúčtovat nové díly a spousty práce, než přeříznout speciálním zzávitníkem závit a natočit pružinku s novým. Oprava závitu tímto způsobem je na minuty. Já jej používám především na opravy stržených závitu svíčky nebo v karterech motocyklů.
Jinak být ve vaší situaci, v první řadě bych po servise neoblomně žádal opravu závitu který poškodili. A teké jim ev. zmínil systém o kterém píši. Mám dokonce pocit, že jej nabízí m.j. i firma Wurth.
doplněno 13.10.13 11:57:Teď jsem si všiml, že o systému, dokonce s odkazem psal již @kratast výše.
doplněno 13.10.13 11:58:Teď jsem si všiml, že o systému, dokonce s odkazem psal již kratast výše.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.