Nejste přihlášen/a.
dobry den dnes co se mi stalo dlouho nezapomenu jel sem s rodinou domu po dalnici a najednou z niceho nic otacky na plny obratky kour z vyfuku pokril cele 3 pruhy dalnice zastavil sem vyndal klic ze zapalovani a nic motor v otackach dym z vyfuku a voda varici doslova strikala z nadobky teplota dosahla 100 stupnu motor sam chcip a konec odtahovka ted ho mam pred barakem vsichni rikaj ze turbo odeslo olej se dostal kam nemel a taky pred tim mi za jizdy i piskal nevite ci se to da nejak opravit nebo pomuze jenom vrakac dekuju renault scenic 1.9dci 2003
Ano, to znám - to je snad typické pro Rencky, přesně takhle nám v podniku skončily dva Megany po sobě. Jeden se ještě zprovoznil koupí jiného motoru, ale i tak dlouho nejezdil. Za sebe radím . pokud to někdo koupí, prodat a obloukem se vyhýbat autům s 3,14čou na chladiči. Sám jsem si s nimi užil šílené věci!
přes turbo šel olej do motoru už sem to viděl na fiatu pokud byste auto chcípl přes kvalt a nechal se odtáhnout motor by to přežil a stačilo by pouze vyměnit turbo pokud motor chcíp sám od sebe je po něm pravděpodobně se potkal chtělo by to rozebrat aby se vidělo k čemu došlo nebo sehnat rovnou jinej motor a přehodit
Už jsem se taky stkal s tím, že turbo vysálo olej, ale proč to u toho frantíka šlo do otáček a nešlo chcípnout? Máte někdo logické vysvěterní?
protože šel olej do spalovacího prostoru a působil tam coby zdatné palivo
doplněno 02.10.13 09:32:imo ti odpojí proud do čerpadla a tudíž přívod nafty ale tady de palivo-olej se vzduchem přímo sáním do motoru proto to nejde zastavit musíš tam prostě kopnout kvalt pustit spojku a stát na brzdě
obávám se, že ten motor je po smrti. tohle když se stane a motor okamžitě nechcípnete (zabržděním bez spojky), je po něm...
Zdravím, nedávno jsem to tady psal. Jak se provalí ucpávka v turbu a začne to brát olej do spalovaní, tak je průser. Jednomu chlapovi se to taky stalo na dálnici a nestačil to zastavit a lítaly ven písty skrze blok.
Měl jste ihned zastavit, vypnout zapalovaní a motor násilně udusit přes převodovku na velký kvalt a stát přitom na brzdě. To, že za Vámi byla olejová čará značí, že se motor rozjel na plné obrátky a skoro určitě se přetočil a pokud ne, tak se alespoň přidřel. jediné řešení vidím odtah někam na vesnici ke garážníkovi (v autorizovaném to bude ranec a třeba zbytečně), rozdělat motor a podívat se jak je na tom a začít případně shánět jiný či alespoň to turbo (nejlépe nové či alespoň repas).
to budou mít na STK radost a u emisí doslova budou žasnout. Jde to legalizovat?
doplněno 02.10.13 08:05:dal jsem pryč 13 let staré auto a byl jsem rád, že mi někdo dal 10tis. Pegeot 306, 1,4i. Takže ten vrakáč bych jako špatnou alternativu neviděl...
To Totak- ajak zlegalizuješ změnu pohonu (nafta=benzín) a kubatura (1,9 za 1,6)? dobrá rada ale jen na vyblbnutí se možná někde na uzavřených místech.Motor lze měnit jen za stejný typ a přestavbu jako takovou? no nevím který zástupce to povolí.Před X roky toto povoloval co ví peu a citroen a to jen pkd se shodoval prvních 7 znaků VIN a stálo to přes 3000kč (před cca 7 roky).
Jedinou pravdu máš že nejjednuduššší je výměna (pravděpodobně!) motoru. a snad i těchto je dostatek.
dobry den tak dnes meli prijit z vrakoviste a odvezt si to z ubozene auto ale dnes sem do nej sed a kupodivu sem nastartoval pridal plyn rozjel zadny tah turbo ko trosku kourilo z vyfuku pak jsem se podival na olej proto ze mi svitila kontrolka mazani a na merce ani kapka oleje a taky voda vodu jsem dolil ale toho oleje se bojim kdyz ho tam uleju neudela to co mi udelalo na zacatku na ty dalnici?/ kdyz startuje atd co tady popisuju sprovoznim ho kdyz koupim turbo vymenim olej filtry?/PORADTE
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.