Nejste přihlášen/a.
Zdravím, ve středovém panelu mám tlačítko i se spojovací koncovkou na přední mlhovky. Jak tedy zapojit přední mlhovky když od výroby nikdy nebyly v předním nírazníku - jedná se o favorit 1988.
Nárazníky jsou stejné. Jen se vyloupnou přední krytky kapes pro mlhovky.
S elektroistalací LX nebo vyžší ročníky L je potřeba koupit vypínač,mlhovky,relé.
Jinak elektroinstalaci vyrobit (v pojistkovce pozice pro dráty jsou, jen tam žádné nevedou. Schéma zde:
Nebo AutoPAL Nový Jičín (mají ve znaku "A" v kolečku) nebo Hella Mohelnice.
Diamond je Polský šmejd, ale dá se sehnat i horší lampa.
Ty originální se dají někde koupit - kde na internetu je to samá čína a diamond. Jinak mám raménka steračů od diamondu - Made in Czech repablik a jsou zcela OK.
No na ramínkách se toho snad moc nedá zkazit, zato na mlhovkách ano. Klidně se koukni do inzerce, jestli někdo neprodává ND z favorita.
Pořídl jsem si mlhovky DIAMOND a nejsou šmejdy směrnice EU totiž říká že náhradní díly jsou originál anebo repliky stejné kavality jako originál.
Vykašli se na směrnici EU co říká. Vrakoviště říká, že každá pátá Felicie či Favorit a hlavně PICK-UPy (blbě se shání ta vysoká štíhlá lampa origo), že barva na UV růžoví po 2 letech...
Na straně jak je expanzka jsem našel dva dráty s koncovkami - jsou na mlhovky logicky jsou volné a vše je zapojeno. Nevím kde na pojistkovce propojit spínač mlhovek a kam dát relé.
Jestli jsou dráty jednotlivě zakončeny Fastonem, tak patří druhému motorku ostřikovače (zadní sklo).
Mlhovky musí mít konektor (bílou kostku) do které vedou dva dráty zakončené Fastony (ale jsou spojeny tou plastovou kostkou (konektorem).
Ten samí musí být i na druhé straně.
Relé patří do pojistkovky dle plánku k pojistkovce.
Spínač se dá nouzově použít s výhřevu okna. Akorát patří do konektoru se třemi kulatými klolíky s mědi. (konektor pro 4 piny a zapojeny jen 3). To je pro přední spínač mlhovek.
A nezapomeň doplnit pojistky pro přední mlhovky.
doplněno 13.10.13 21:54:Na otestování, zda ti mlhovky jedou použiješ demontovanou žárovku is paticí z předního blikače (vyjmeš z lampy předního světla).
Použiješ pro ten test i spínač výhřevu zadního skla a relé pro výhřev skla.
Pak ti ta žárovka musí svítit se zapnutou obrysovkou,tlumeným světlem a zadní mlhovkou
Jo a ještě potřebuješ žárovičku do přístrojovky a tam si ji můžeš vzít nouzově s podsvětlení nebo s kontrolky pásů,sytiče,ruční brzdy (u modelu L taktéž nezapojena, ale žárovka je).
doplněno 13.10.13 22:01:Pokud tu žárovku dáš na ty dráty, co jsi našel u expanzky, zapneš klíček a přitáhneš k sobě pravou páčku stěračů a žárovka se rozsvítí, tak je to motorek ostřiku a mlhovky budou na svazku níže. Pokud ne, tak nejsou ve svazku zapleteny a musíš si je natáhnout sám.
doplněno 13.10.13 22:03:Hledej spíše ten konektor na mlhovky s dvouma drátama kolem altu a zapalovací cívky a pod pravým světlem. Je tam více vidět a nemůžeš si ho splést.
Tak jak jsem popsal. To je pro druhý motorek. Dej na to tu žárovku 12V s blikače (vyjmi i s paticí a připoj na ty dráty). Zapni klíček a dej páčku stěračů k sobě. Musí svítit.
Konektor na mlhovku ti vyfotím, pokd nezapomenu, at víš, kde má být.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.