Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Imobilizer na Felicia 1.3mpi

Od: koubes* odpovědí: 11 změna:

Nemůžu se nikde přesně dopátrat jak deaktivovat imobilizer v programu VAG, aniž bych vymazal jiné hodnoty v jednotce. Mám ji totiž nachipovanou. Ale nevím jak přesně, protože jsem ji koupil s motorem a kontakt na prodejce už nemůžu najít.

Předem díky za odpovědi

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

oh5z5lev

0x

Mapy vstřikování a zapalování nejsou v paměti eeprom. Ale jsou v paměti prom 27c010.

Tu nesmažeš. Jedině úderem kladiva. Takže klidně smaž adaptace a přizpůsob jednotku pro immo.

koubes*

adresa 25, vymyzat adaptační hodnoty uložit OOO vypnout klíček na 3O vteřin? nebo úplně vymyzat adaptační hodnoty?

den333
Na adrese 25 přizbusobíš akorát jinou jednotku immo. To znamená že ti to je k ničemu. Leda že by si měl jinou jednotku i s čipem do klíčku. Vagem immo nevypneš a ani nevyčteš pin aby ti udělali novej čip do klíčku. Nejjednoduší pro tebe bude sehnat jinou jednotku immo (je pod budíkama na volantovym sloupku v palubce) i s čipem do klíče a pak ji na adrese 25 přispusobit k jednotce motoru jak si psal nebo nechat někde vyčíst pin immo a podle něj nechat udělat novej čip do klíčku. pokuď nemáš pin na štítku co se dával ke klíčum z výroby.
koubes*

Špatně jsme se pochopily.

Mám feliciu 1.3 MPI (r.v. 1999), která nemá imobilizér. Tento týden jsem měnil motor a dal tam jednotku co byla u něj. Nastartuju pouze na 1 sekundu, pak zdechne. Hlásí mi to chyby na veškerých čidlech a spínačích. Proto se chci dopátrat, jestli to jde nejak obejít, popř. právě přes program VAG-COM.

co vím já tak se feldy bez immo nedělali a z toho co popisuješ soudím že to immo má a pokud si měnil řj a nevzal sis k tomu i čip s toho auta tak budeš potřebovat nákýho machra s Vagem aby ti to nakodoval a uchodil

k2

Pokud se nepletu, tak RJ motoru (pod kapotou) lze menit libovolne. RJ imobilizeru je jak psal den333 u volantu (v interieru).

u volantu na spínačce je pouze snímací cívka immo samotný immo je v řj a co mám info tak stím nejde nic dělat

doplněno 04.09.13 19:25:

jediný co lze je si přispůsobit nový klíček s funkčním čipem ale na to je třeba patřičný softvér a někdo kdo stím umí

oh5z5lev

Jde přizpůsobit jak hlavní řídící jednotka s jednotkou immo, tak lze přizpůsobit klíč. Immo není v řídící jednotce.

V hlavní řídící jednotce lze požadavek na immo vypnout. Ale je to v nepřepisovatelné paměti prom 27c010, jak už jsem psal výše. Ta ale lze vyletovat a dát tam do patice eeprom.

Dělal jsem to před cca týdnem. S mým vybavením za 59Kč docela pakárna, ale jde to.

stepan*

Ahoj chlopaci , mam stejny problem s klicema se rozlitli pri padu acim se nenasel..ale na auta jsem antitalent odkud jste .. ze byste mi to udelali dik stepan..pis na mail umelec63@seznam.cz jo auto mam felicii 1.3 MPI 2001

den333
Promin, máš pravdu špatně sem to pochopil. Všechny MPi ve feliciich měli immo. Mělo by ti stačit spárovat jednotku imma s jednotkou motoru. Pro jistotu rozcvakni klíček jestli v něm je čip, malinká černá krabička. Pak podle postupu jak si psal, adresa 25 vymazat adaptační hodnoty a misto nich 000 pak vypnout zapalovaní tak na minutu a mělo by to fungovat. nezapomen smazat chybový hlášky na adrese 25. Kdyžtak dej vědět jak si dopad
koubes*

Díky za radu, už to jede. Je to taková prkotina, ale když člověk neví, tak si sám nepomůže.
Ještě jednou díky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]