Nejste přihlášen/a.
Zdravim pánové... potřeboval bych poradit.
po nastartování drží otáčky asi 3sekundy sytič a pak chcípne... když prošlapávám plin abych nechcípl tak začne takové (UFF UFF) jakoby lapat po dechu a stejně chcípne.. elektromagnetická klapka na volnoběh cváká, vyměnil jsem svíčky... už si nevím rady je možné že někde v karbeci bude prasklá nějaká membrána... když vyměním karburátor tak by to mělo jet pánové? co mislítě děkuji za odpověď
Spíš ho oprav. Po 100000 začínají být v karbu vychozené klapky a proudí tudy nechtěně vůlemi palivo a stoupá spotřeba. Staré karby jezdí i za 10/100 a více.
Problém bude v sytiči. Není nastaven (poootoč ho .. tři šroubky). Vzduchová přívěra je zavřená a dusí motor. Musí s ní v zimě a chladu rumplovat do rytmu komprese objemový ovladač a ten máš KO jako většina lidí. Stačí ho obejít pootočením sytiče, aby horní klapka nebyla zcela zavřená (to není klapka ale přívěra vzduchu).
Pak se ti neuchlastá a nezdechne.
doplněno 16.07.13 09:38:dle nicku, nemáš náhodou ročník 1993? označení LX se zde začalo používat a zároveň končila výroba karbů. Od roku 1990 se pierburg nepoužívá a vyrábí se licencovaná kopie LEKR. Máš tedy LEKRa.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.