Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Po zahřátí nutný meziplyn-nastabilní volnoběh

Od: martinxx1 odpovědí: 6 změna:

Dobrý den na golfu 1,4 1997 máme probém,vše jede v pohodě ale jakmile se motor zahřeje na provozní teplotu tak třeba po výjezdu z kruháku na 2ku auto cuká a nejede(ale pobere to) a to samé při rozjezdu nebo při couvání do kopce,musíme dát meziplyn jinak by auto cukalo a nejelo ale nechcípne při jízde je to pak v pohodě,parkrát se mi taky stalo že jsem jel na 2ku v místě kde to pobere každé auto a najednou motor vypl i se zařazenou rychlostí vubec necukalo proste se to vyplo to samé volnoběh-je nestabilní kolísá tak mezi 750-950ot/min váhou vzduchu to nebude protiže tu prý tyhle motory nemají,čím to tedy muže být?Díky

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Lambda sonda, snímač polohy škrtící klapky, servo ovládající volnoběžnou klapku, díra v nějaké hadici, zahnojená, zadírající se klapka, možná nějaký měřič teploty když to chcípe jen zahřáté - nenaměří dostatečnou teplotu, nepřepne se ze sytičového režimu. Řídící jednotka potom dostává špatné informace, nenastaví správně směs a auto škube. Nežere taky auto víc než normálně? Může to být plno věcí, těžko říct takhle na dálku.

 


0x

Nerozumím tomu meziplynu. Meziplyn se používá (používal) při řazení rychlostních stupňů z vyššího na nižší, vždy po vyřazení vyššího rychl.stupně a před zařazením nižšího rychlostního stupně, při současném uvolnění pedálu spojky . U převodovek se synchronizací to není potřebné. miro

on asi myslel že to prošlápne at mu to nechcípne.. ne při řazení..

 

kotiz*

0x

Dobrý den, nedávno jsem měl podobný problem, sice s Octavii, ale tak Škoda patří do koncernu WV, takže problém by mohl být totožný. Při vyřazené rychlosti mi padaly otáčky do nízkych čísel a často motor zhasl pokud sem nepřidal plyn. Vyřešil jsem to vyčištěním škrtíci klapky, je to otázka 20 minut a teoreticky při troše šikovnosti to zvládnete i doma.

martinxx1

Ok a nemusím nic demontovat?Kromě deklu filtrboxu a filtru?A čím to vyčistit?Hadrem?Anějakým prostředkem?Jinak auto nechcípe ale padají ty otáčky jak jsem psal jen při plně zahřátém motoru a ano ten meziplyn,musím to prošlápnout a pak pustit spojku aby se to čaplo,volnoběh mi dělá to jako na tomhle videu


martinxx1

Jo a ještě když prostě trochu prudce šlapnu na plyn tak to prostě cuká a motor nejde do otáček(dusí se) takže se i bojím třeba vyrazit do křižovatky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]