Nejste přihlášen/a.
Čokoláda nebo konektor na kabelu od lambda sondy "řemeslo braň se oni tě ku..." Co takhle použít "obyčejnou" pájku, oni i nerezové kabely od sondy jdou zapájet, přetáhnout smrštovačkou a převléknout tepelně odolnou "bužírkou"
určitě bych to pájel... není idealni tam davat nějake čokolady... pokud by tam někde vzdnikl odpor nebo studeny spoj či něco podobného, tak by lamda začla kecat...
Provizorne to spojte klidne cokoladou, chvili to vydrzi (nez se do toho dostane voda a zoxiduje to - asi tak za 5 let ). Pokud se nalisujou predtim dutinky, tak i trvale, jinak k univerzalnim sondam jsou taky specialni konektory co se sroubovanim v podstate jakoby slisuji. Nejsou to nijak elektricky narocne signaly - vyhrivani 12V a par A, mereny signal par set mV a bez proudu.
Sice se podařilo, ale přišel jsem na jiný problém, ta lambda je nová, a od začátku jejího zapojení se mírně houpe volnoběh a auto se trochu klepe...vůbec nevím jak to bylo s původní lambdou když ještě šla, ani jak to jezdilo bez lambdy (asi tři dny před výměnou). To auto dělalo takový psí kusy, že si prostě původní chování nepamatuju :D No a taky si to za studena samo zvedá otáčky...Nějak jsem to neřešil, pač to jezdilo a jezdí relativně v pohodě, no ale dnes jsem ji ze zvědavosti odpojil a auto dělá na chlup to samé jako když je zapojená...to jest při studeným si drží vyšší otáčky, ale po přidání plynu a následném přeřazení se drží třeba na 2700, po zahřátí ok, akorát volnoběh kolísá kolem 900 otáček, sice mírně ale je to cítit na vibracích a prdění výfuku...takže mě napadá, že nová lambda vlastně nefunguje nebo nevím co myslíte?...omlouvám se za takovou slohovku :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.