Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat k čemu jsou ložiska uložení tlumiče? Vždyt tlumiče se neotáčenjí přece.
Mají tyto ložiska všechny auta?
Děkuji za vysvětlení
Omyl, přední tlumiče se natáčejí. Zadní jsou "pevné" tam je gumové uložení tlumiče. Ložisko jako takové nemají všechny vozy. Někteé mají takovou kovovou misku uloženou v gumách. Je to podobné jako uločení u zqadních tlumičů. Pak se přední tlumič natáčí v té gumě. Záleží,ale na konstrukci, nejběžnějí je dnes s natáčecíma tlumičema.
nejde ani tak o tlumiče,ale o pružiny-vzhledem k vinutí je jasné,že pružina musí mít dva konce(horní a spodní),tyto konce musí být v něčem uložené(misky) aby se jen tak "nekvrdlaly",no a jelokož jsou uloženy na pevno-zkuste si představit,že pootočíte s pružinou po směru vinutí(jakoby závitem)-lidskou silou nejdou ani stlačit,natož "motatů po vinutí...ted si představte,že při sebemenším pootočením volantu by řízení překonávalo odpor dost silné pružiny(nosnost jedné např.800 kg)...?!? No a ted už víte na co to je...
O jakých ložiscích hovoříte? Přední a nebo zadní tlumiče? Ložisko je radiální a nebo axiální? Ve kterém místě tlumiče je ložisko uloženo? Žel jsem se s tím ještě nesetkal.
U řady vozidel přední tlumiče pérování plní současně funkci rejdového čepu. Pak ložisko v tlumiči pérování na přední nápravě, by plnilo funkci ulehčení natáčení kol do rejdu. miro
Ložisko není v tlumiči. Ložisko tlumiče se říká hornímu uložení předních tlumičů.Ložiska jsou axiální.
doplněno 07.06.13 12:06:honzas1® co máš za vůz?
doplněno 07.06.13 12:52:honzas1® to ložisko je taky součástí horního uložení i u Pola. Jen si pleteš horní uložení, které je rozebiratelné a které je nerozebiratelné (např ložisko je zalito v gumě). Stále je to ,ale horní uložení tlumiče.
Jak se může přední tlumič natáčet? Já myslel že je napevno.
Nechápu to, nemáte někdo nějaké video jak se tlumiče natáčí?
Děkuji
Ono vubec nejde o tlumic jako takovy. Ten se pouze vyhodne zakomponuje do celeho systemu.
Rejdova osa kola u aut, o kterych je rec prochazi v dolni casti kulovym cepem spodniho ramene a v horni casti axialnim loziskem - to je to lozisko, o kterem se tu diskutuje.
Vse mezi temito dvema body se vrti s tim, jak zatacime. Z toho, co nas zajima je to pruzina, jejiz horni miska funguje jako operny bod axialniho loziska (zachytava tihu vozidla) a tlumic, ktery je vestaven do vzpery, ktera vede od tehlice k hornimu ulozeni - tedy opet i k onomu lozisku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.