Nejste přihlášen/a.
Ahoj, pokud by se tu ještě našel nějaký škodovkář, potřeboval bych menší radu
Dnes jsem do své 105ky nacpal "nový" karbec, místo původního EDSRu, se kterým to žralo 11L/100km jsem si sehnal SEDR co měl známý doma ze 120ky. Po osazení funguje, jede, startuje krásně, ale má nízký volnoběh asi 500ot., bliká kontrolka dobíjení a motor klepe. Při nastavení pomocí šroubů jde tak akorát snížit, když přidám bohatost, zdechne to, tu musím mít nadoraz zataženou. Šroub volnoběhu taky nijak nepomáhá. Čím by se to dalo vyřešit?
Druhá věc je, že při prudším přidání plynu následuje mezera, cuknutí a potom teprve táhne, je to vlastnost, nebo to jde taky nějak vyřešit? S tím EDSRem to jelo krásně a volnoběh šel pohodlně seštelovat, ale s tou spotřebou se to nedalo.
Díky za případné rady
Miki, už si ten karbec moc nepamatuji, ale určitě má mechanický štelovací doraz klapky, kterým se dá volnoběh zvýšit. "Díra" při akceleraci bývala vadnou akcelerační pumpou (ucpanou tryskou). Známému ten karbec chodil v pohodě?
já ho mám v garáži ale jak si tak matně vzpomínam tak doraz klapky tam není.. šteluje se to těma dvouma šroubkama.. asi ten karbec není ok.. přicpaný, špatně seřízený a nebo už vychozený.. já si to předělal na karbec z fáčka a jede to na to krásně... volnoběh si seřídíš jak chceš dorazovým šroubem klapky.. sytič taky...
tak ten SEDR je asi k ničemu, zjistil jsem že je docela značně ohnutá příruba a trochu i víko, což by mohly být právě ty problémy - přisává si to vzduch.
Zkusím tedy nějak rozchodit ten původní SEDR, aby to s ním tolik nežralo... tak uvidíme
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.