Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felice-problém při projetí velkou louží

Od: danys* odpovědí: 12 změna:

Vždy když projedu větší louží, začne mi felcka na chvilku cukat, dnes mi i přestala jet,tak přemýšlím, kde by mohl být problém a kam by voda moha zatýct.nevíte někdo?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

martinhajek*

4x
Předevčírem jsem táhnul na laně Feldu BMM s tím samým problémem. Průjezd louží, škytání, zhasnutí motoru a odmítnutí nastartovat. Po výměně zapalovacích kabelů a víčka chytla okamžitě a bez cukání. Kabely byly popraskaný, víčko opálený kontakty. To se potom VN na svíčku nechce
Dnes s tím majitel projel 20cm vody v Dublovicích u Sedlčan kde teče přes silnici voda z pole a nadšeně mi telefonoval že s tím nebyl žádný problém.
danys*

díky, zkusim vyměnit a uvidim..

 

endyfrog*

2x

Jasně bych hledal v elektrice tzn.víčko rozdělovače,kabely od rozdělovače,palec, voda okolo svíček atd řádně vysušit popřípadě vyměnit alternátor stím nemá nic aby to nejelo ale když se tam voda doistane tak to může trochu změnit volnoběh jen na chvíly

 


0x

já bych to viděl na vodu v alternátoru

solenza*

Já spíše na problém v zapalování.

 

humbucker*

0x

Ahoj Denysi. Promiň, ale problém je nejspíš v tobě samém. Běžná osobní auta nemají na své přídi zařízení zvané vlnolam, jako obojživelná vozidla. Proto by jsi měl vjíždět do kaluží(když už musíš) pomaleji, a to proto, aby jsi nenahrnul vlnu před sebou skrz otvory kolem chladiče a kolem motor, až k výše uvedené rozvodné elektrice a elektronice, kterou potom voda zaplaví a vyzkratuje a pak už ty zážehové motory opravdu nepojedou. Vznětový nafták, pokud si necucne do sání, ti poběží i pod vodou(mohou se ale zaplavit olejové náplně vozidla). Tak jezdi s rozumem. Ahoj.

martinhajek*
Nejde jen o průjezd hlubokou vodou. Pokud u Feldy BMM chybí pravý boční kryt motoru, cáká voda od kola na řemenici motoru a řemen a ten to pak rozmydlí po zapalovacích kabelech a po víčku rozdělovače i po zapalovací cívce. Pokud tohle všechno není v perfektním stavu (praskliny a tím pádem průnik vlhkosti), začne vynechávat zapalování. Stává se to i třeba po dešti když je chladno, protože se potom často celý motorový prostor kvůli vysoké vlhkosti orosí - na všem pod kapotou je zkondenzovaná voda.

" Tak jezdi s rozumem..."

Třeba takhle.

gumidek*

Nebo takto :D


danys*

Ahoj kamaráde, děkuji ti za tvou opravdu přínosnou radu, opravdu mi pomohla. Myslím, že tvůj příspěvek hovoří za vše a asi nemá smysl se k tomu nikterak vyjadřovat

Jinak když si vyndáš hlavu ze zadní části těla, tak zjistíš, že v některých částech republiky je vody víc než obvykle a i při pomalém projetí se tam voda prostě dostane.

 

5vufu3

0x

Dnes jsem zrovna projížděl zaplavenou ulicí s Feldou Pick-Up 1.3 MPI. Voda mi šla místy už přes kapotu. Pokuď je elektroinstalace v pořádku, tak i benzínové auto dokáže jezdit pod vodou. Jediný závažný problém by byl nasátí vody. Trochu vody u benzínového motoru nevadí, přece jenom kompresní poměr není tak velký.

Je to už 15let, co jsem se bezproblémů brodil s Jawa 50, kdy celý motor byl pod vodou, jen vstup do filtru byl nad.

Někteří to dotáhli dál.


danys*

Šlo o větší kaluž vody přes silnici ne o zaplavenou silnici s půl metrem vody

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]