Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda favorit vaří

Od: manotek* odpovědí: 12 změna:

Dobry den, sem dělál vodní pumpu, a popar kylakach se to začlo hřat, chvily to topilo a jak sem zastavil a nechal to vystydnout, to topilo a pak ne, ale nevařílo to

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*

0x

Já bych tipnul, že jste soustavu pořádně neodvzdušnil, než jste vyrazil na cestu. Po ohřátí se "vduchová bulina", která v soustavě byla, uvolnila a hladina vody klesla. Dolít směs a přádně odvzdušnit. Jestli jste to opravdu neuvařil, tak by to mělo být OK.

doplněno 27.05.13 15:19:

Nalijte expančku na značku max. Nastartujte a nechte ohřát na provozní teplotu.Topení nechte otvřené naplno. Myslím, že ve vašem případě se bublina už "utrhla" a víc jich tam nebude.

to se mi stalo taky.. dolil jsem a nechal na volnoběh, s otevřenym vičkem.. parkrat jsem promačkal hadice ale asi to bylo malo.. po ohřatí najednou z expanzky smrad a dým, tak jsem to rychle vypl... pak jsem přišel na to že vždycky musím jednu hadičku co vede z expanzky skřípnout a makčat hadici od chladiče a vzduch vybublá ven..

manotek*

jak to mám ovzdušnít?

cobrak*

Pokud vím, tak u Favorita se to odvzdušní samo...

manotek*

termostat je v prdely

 


0x

občas je s odvzdušněním problém pokud se tomu nechce povol při běžícím zahřátém motoru opatrně čidlo teploty co je na termostatu až pude závitem voda tak zas utáhnout

pokud to nepomůže přemýšlel bych o novým termostatu

 

martinhajek*

0x
Favorit si chladící soustavu odvzdušňuje sám a to pouze a jen při jízdě a z otevřeným ventilem radiátoru v topení. Odvzdušňovací hadička mezi termostatem a nádobkou tam totiž opravdu není jen pro parádu.
Už jsem ti dole napsal, že to může být zaseklým termostatem. Takže ten zkontroluj jako první.
aroff

" odvzdušňuje sám a to pouze a jen při jízdě " amatér jezdí a každých 500m zastaví otevře kapotu a překontroluje expančku jestli voda "nespadla" Mechanikovi stačí dílna a motor nechat běžet na volnoběh dle potřeby expančku dolévat

martinhajek*
Ty jsi brepta, viď
Žádné zastavování po 500 metrech není potřeba, tolik vzduchu tam nezůstane, kontrola a případné dolití se provádí až po ujetí několika desítek kilometrů.
aroff

No opravdu nevím kdo je větší brepta, ale de tvého postupu "odvzdušňování" je to akorát na uvaření motoru.

Každý kdo to alespoň jednou dělal ví, že to zničeho nic "probublá" a expanča je prázdná.

" dolití se provádí až po ujetí několika desítek kilometrů." to nemůže napsat ani ten největší laik. Doteď jsem tě měl za šikovného.

 

endyfrog*

0x

Otázka zní proč si dělal pumpu?zda to topilo před tím?Jinak bych zkusil ten termostat zkontrolovat hadice víčko ale nejčastější problém byl z 90% špatné těsněni pod hlavou

manotek*

že tekla

doplněno 28.05.13 06:19:

co tam udělt kohout jako byl na 120? ve předu na chladič

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]