Nejste přihlášen/a.
Zdravím, nedávno jsem dlouho řešil problém s autem, nedrželo otáčky na volnoběh, nebo se sešláplou spojkou, cukalo atd. Nakonec jsem odpojil lambda sondu a přestalo to, koupil jsem novou a bylo to v pohodě. Asi po týdnu jsem si vyměnil klapku(měl jsem tam půjčenou z vrakoviště) za svoji. Všechno bylo pořád dobrý(cca týden), ale dneska to znovu začlo, ne tak extrémně, ale auto nemá výkon jaký mělo ještě včera a otáčky se houpou, jednou to i chcíplo. Podotýkám, že jsem pár dnů zpátky dojížděl na pumpu a svítila rezerva, a taky jsem odpojoval baterku kvůli centrálu. Ale nevím jestli by to mohlo mít na to vliv, spíš jen popisuju co všechno se dělo. Auto je Seat Ibiza 1.4i 1995
Takže včera jsem kompletně rozebral a vyčistil svoji původní škrtící klapku, nalítal jsem tak 30km a auto jelo, občas slabší výkon bych přisuzoval k resetu ŘJ, ovšem co mě trápí je stále mírný kolísání otáček(řádově kolem 50 otáček max.)+nepravidelný "chod" výfuku, nevím co ještě zkusit, napadl mě alternátor, už se chystám dlouho na výměnu řemene a kladky a možná i altíku, ale teď jsem tu četl dotaz a altík prý na výkon vliv mít nemůže...příjde mi to ale jako bblost, když je v autě polovina věcí na elektriku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.