Nejste přihlášen/a.
Ahoj tak když už se mi sere auto ,tak už motorka taky Mám Hondu CBR 1000RR Fireblade - takže nastartuju,podotíkám baterka nová,vše ok,jenže chcipnu motorku a podruhém startování nic,minulí rok jsem takto jel do iTALIE a tam se mi to stalo poprvé,jízda oběd odpočinek a nešlo nastartovat,nevím čím to bylo protože se ro roztlačilo a od te doby to nedělalo,a ted to začlo dělat znovu,napětí na baterku jde,myslel jsem že to je cívkou ,ale bohužel není nechal jsem namotat novou! Pro chytřejší hlavy než mám já- Nastartuji jednou na nabitou baterii a víckrát ne!
A měřil jsi napětí na baterii, když to nešlo nastartovat a vabíjecí proud při vypnutém motoru? To má být první krok při hledání pčíčiny téhle závady.
Mimochodem, co s tím má společného cívka?
doplněno 10.05.13 21:06:*vybíjecí
Může to být problém s dobíjením - baterka se nedobíjí. To lze změřit naprosto bez problémů pomocí voltmetru - po nastartování motoru se musí zvednout napětí na svorkách na baterce. Když naopak klesne, dobíjení je v háji. Vadný regulátor napětí baterku ničí - dobíjí se potom moc vysokým napětím. Problém může být i v senzorech, sondách, které dávají ŘJ špatné informace - zahřátá motorka se třeba nepřepne ze sytičového režimu a potom nejde zahřátý motor nastartovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.