Nejste přihlášen/a.
Ahojte, tak jsem na autě už povyměnoval čepy ramen, ložiska tlumičů, uložení ramen, po každé opravě jsem doufal v zlepšní hlavního problému - naprosto otravnýho klepání do volantu při brždění, ale i při jízdě (to je slabší). Nepiště prosím o kotoučích, ty by kopaly do pedálu, v pedálu nic necítím. Po výměně silentbloků ramen se začalo opět ozývat ložisko a to naprosto příšerně už i v nižších rychlostech (50kmh). Tak mě zajímá jestli by mohlo být příčinou toho klepání a nebo to bude tyčkama řízení (prohledával jsem fora a radilo se tam tohle) i když si nemyslím, že bych je měl vadné, vůli v řízení nemám. Jinak auto brzdí skvěle a rovno, jen to klepe do volantu a karoserie a po té výměně silentbloků ramen jak se začalo ozývat ložisko se zároveň extremně zhoršily ty vibrace, už je to neunosný, jak kdyby se to auto mělo rozpadnout..
doplněno 05.05.13 12:27:Nikdo nic?
objeví-li se jakékoli vibrace,začít určitě koly(vyvážení apod.) pak až třeba na zvedáku prozkoumat kde co má vůli ...Ložisko se ozývá(hučí) které,v kole? Nebo to měněné horního uložení...?
Nenapsal jste typ auta, tak jednu moji zkušenost s mým Fordem Galaxy. Stejná závada. Kopání do řízení, a žádné do pedálu. Nakonec to byly vyrezlé kotouče, měly necelých 15tis. km. A byly v nich 1mm hluboké vyrezlé díry z jedné strany, po celé ploše kotouče. Na P i L kole. Po výměně kotoučů vše OK. Tvrdíte, že to tím není, asi to víte líp, ale neplatí, že to MUSÍ být cítit na pedálech.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.