Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor nechytne

Od: pepiik odpovědí: 24 změna:

Ahoj mechanici,tak už jsem dal konečně Polo dohromady,koupil new baterku a vyčistil starter a motor konečně otáčí,dotaz točil jsem motor chytnul tak na 10 vteřin,potom chcípnul,a ted točí ale nechytně benzín teče svíčky mokré,ale ani neškitne jen točí,prosím o radu?

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pepiik

tak už vím sejtko u nádrže

 

aroff

0x

Zvláštní " benzín teče svíčky mokré " Jasná závada v elektrice a pak sítko u nádrže? Jak se na ty svíčky benzín dostal? Proč to tedy nechytlo když to dávalo jiskru?

 

aroff

0x

"Motor nechytne Autor: pepiik Datum: dnes 09:29"

" Autor: pepiik Datum: dnes 10:09 tak už vím sejtko u nádrže"

Slušnej výkon za 1/2 hodiny odhalit příčinu, vymontovat palivové čerpadlo, vyčistit, zamontovat, odzkoušet a ještě stačit napsat odpověď. Fak slušnej výkon, zřejmě dobrý oddíl, asi STS Chvojkovice Brod.

pepiik

jsem rychlik a vyndat objímku není takový problém a čéčé sejtko to není sice bylo zaprasené,ale dnes auto zase nechytlo,myslíš že to bude elektronikou? kabely ke svíčkám nové,nevím kde už by mohla ta závada být

pepiik

a ještě něco Aroffe,tu elektriku nevím,popíšu ti přesný postup ju,nastartuju motor chytne točí tak 10 sek pak sačne vypadávat a vypadne,nastartuju znovu a nic a znovu a nic a neškytne,cca po 30 min odpočinku příjdu otočím a opět chytne ,ale dělá to stejný problém,myslel jsem že to je sítkem na beno i když byly svíčky mokré,sice se to zlepšilo ale dnes to dělá znovu,co škrtící klapka,nemuže s tím mít něco společného díky

jak si na tom s palivovým filtrem ten pod autem kdys ho měnil naposled? a co čerpadlo máš ověřený že dává dost benzínu? vem petku u čerpadla jí napoj a skus jak teče benzín musí pořádně tlačit né jen smutně vytékat .

další co bych skusil je napojit to benzínový čerpadlo tkzv. na přímo po klíčku jestli to pojede

 

ar*

0x

Pokud budu mít svíčky mokré od benzínu, rozhodně nebudu hledat chybu v palivovém čerpadle, palovovém filtru, atd.

Problém budu hledat v zapalování. Jestli i po tom krátkém startu, dává zapalování jiskru. Pokud ano je poblém s množstvím paliva. Není ho málo, ale naopak moc a motor se zahltí. Tam může být problém v čidle teploty, které dává špatné hodnoty a Řj pak dodává moc benzínu.

Jestli jiskru dávat nebude, pak hledat problém v kabelech, zapalovací cívce,snímači impulzů atd. V čerpadle problém nehledej, paliva je tam dost. Jeli v nádrži čistý benzín a ne sajrajt. Ar-on

oponuju dělal sem ibizu ujela 50m chcipla chvílku počkat pak zas 50m a tak furt dokola taky sem nejdřív pátral po elektrice a nakonec bylo v háji čerpadlo dávalo málo

aroff

Jo a svíčky byly mokrý, protože tam šlo málo paliva.

 


0x

a co teplotní čidlo? je schopne dělat pěkný bordel... jak začne ukazovat nesmysly tak bývá problem nastartovat... nám se to stalo taky a nešlo nastartovat za tepla.. známé zase za studena.. po výměně ok.. ale může to dělat X věcí... i to zapalování třebas pokud jsou svíčky mokré

 

pepiii

0x

no čerpadlo jde krásně,byl jsem koupit nový palivový filtr a dělá to stejně,pokusím se zaměřit na to čidlo alektriku,ještě musím dodat že to auto 2 roky stálo,ale benzin jsem vypustil a vše vyčistil,ještě jeden dotaz v pojistkové skříni chyběla jedna pojistka,už nevím co to bylo,tak jsem ji tam přidal,v tom asi problém být nemuže co,že by se to nějak bylo! zatím děkuji udělám vaše rady a písnu

aroff

A už jsi zjistil jestli to dává jiskru v momentě kdy to nechce chytnout? .Od toho se "odpíchni" a pokračuj dál. Nauč se vylučovat závadu systematicky, jinak u toho strávíš věčnost.

pepiik

no čekám na mladou sám to asi nezvládnu startovat a koukat na svíčku a koukám že na rozdělovači chybí šroub ale tím to fakt asi nebude je to nějaké celé dívné ani klakson nejde pojistky ok ,nejak se to vše sere ,že jsem ten nový motor kupoval pak dám vědět co ty svíčky

změř jestli máš po otočení klíčku v konektoru zapalovací cívky plus 12V měř proti kostře a koukni do motoru jestli ste při tý výměně motoru nezapoměli něco zapojit a jestli sou docvaklí veškerý konektory

aroff

Hele Pepo víš že to jde úplně v pohodě v jednom a stačí 1/2 metru kabelu a krásně si zastatuješ od motoru.

U startéru si sundáš ten slebej kablik, tam napojíš ten 1/2 metrový a přiložíš u baterie na +. Musíš zapnout klíček a v pohodě i nastartuješ. Hlavně si vyřaď rychlost a zabrzdi, at se ještě nepřejedeš.

 

pepiik

děkuji pánové jdu se dotoho z nechutí pustit

 

pepiik

klucí tak motor šlape,,jen dotaz kouří se od svíček a docela dost,možná nasledky špatného benzínu ještě nebo jiný problém?

aroff

Tak co pak bylo za závadu?

To kouření od svíček, nemůže být špatným benzínem, tam se nemá jak kouř z válců dostat. Je pravděpodobné, že ke svíčkám natekl olej a je to tam mastný. Teď se to "vypaluje". Až budeš příště dávat "nový" motor, tak ho před montáží pořádně umyj.

tak se pochlub kde udělali soudruzi s NDR chybu

pepiik

čéčé chyba byla špatný benzín,voda v benzínu,sice se to vypustilo ale asi ne vše ,takže zamrzlí benzín přes zimu a hned tam byla voda ted to jde na 3 válce jen,zkusím svíce nové ,a nebo tryska v kelu,motor běží (traktor)

 

aroff

Sem ti psal jestli je v nádrži čistý benzín a nebo sajrajt. B bylo správně :D. Chybama se člověk učí.

pepiik

už nekouří ale jdou jen 3 válce

aroff

No tak si zjisti který válec nejde, a pak dál jestli je to svíčkou, kabelem, a nebo rozdělovačem.

 

pepiik

Auto jezdí díky všem zučastněným

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]