Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám fáčko a chci do něj alternátor z feldy 1.9 to jest 90A altík.
potřeboji vědět zda je možné vyměnit na altrnátoru z feldy řemenici na tu z favorita nebo alespon vyměnit řemenici na klice na tu která je u feldy abych mohl ten altík použít.
Díky moc Michal
Řemenice na klice vyměnit nejde, naprosto odlišná konstrukce i uchycení u dieselu, blok je zcela odlišný od benzínu, řemenice alternátoru možná ano, ale nejsem si jistý průměrem hřídele kotvy, uchycení altíku je jiný. Pokud chceš silnější altík, tak z Fabie ( benzín) tu silnější variantu altíku a vyměnit řemenici na klice za řemenici z fabie na plochej řemen. A pořešit uchycení altíku, s držákem z fabie by to šlo.
doplněno 14.04.13 12:49:Do fáva dost drahá investice, jedině vrakáč.
doplněno 14.04.13 18:02:Jo a teď koukám, že jsem tam zapoměl napsat taky o řemenici vodní pumpy.
Altenator na facku je uplne iny u feldy 1.9 90A by som tam urcite nedaval pokial nechces aby ti auto zhorelo alebo poruchalo sa hned po par dnoch... na benzinack sa pouzivaju 60-70A alternatori..vacsie sa pouzivaju na dsiele kvoli tomu, ze maju zhavice a to vsetko je napajane od baterky..tak aby ju stihal alternator nabit , musi mat vacsi prud..remenicu nevymenis byva tam nalisovana jedine celu kotvo aspon u vw je to tak..radsej si kup taky aky mas original v aute a nespekuluj tie alternatori na nete niesu drahe..a uz vobec nie na favorit.
Lojzo, jen doplním, že na feldě u dieselu je řemenice s volnoběžkou, není tam nalisovaná ale našroubovaná, povolit jde jen pomocí spociálního ořechu s vnějším mnohohranem a torxem nebo imbusem do hřídele.( podle výrobce altiku- bosch, valeo,hitachi) Tak je to na všech koncernovejch dieselech.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.