Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Mám Lifan 125-9j a už podruhý se zalomil jeden šroub co drží koleno výfuku u motoru po druhým zůstal prázdnej otvor,nevím jestli se zalomí vždy ve stejný díře,ale nevíte proč se to děje? poprvý bych to pochopil když je to čína,ale potom sem to nechal opravit v servise a po pár měsících zase zalomenej. Borec v servise na to navařoval matku aby to vyšrouboval,ale lámalo se to,tak musel trošku ubrousit hlavu aby se ktomu dostal...tentokrát bych to udělal radši sám (nechce se mi za takovou blbost dávat 500Kč) půjde to dobře odvrtat? potom bych to projel závitníkem to je jasný.
to se láme šteft nebo šroub? při použití vysokopevnostního šroubu není možna aby se to lámalo.. pokud se serve zavit tak pokud by to šlo tak bych tam nacpal vložku helicoil
kde je prodejce čínských pleček s nickem "moto"?
čínské motorky jsem se obratem zbavil poté, co jsem po jemném utažení šroubku držícího boční chromovayný kryt na motoru ( plast nastříkaný zrcadlovým lakem/ strhnul na šroubku závit
budou to šrouby z papíru, proto jsou levné motorky tak kvalitní
u šteftu či šroubu kolena výfuku kde je nutné dostatečné utažení kvůli těsnění je to u číny normální
Máte naprostou pravdu. Kamarád koupil čínskou motorku na ježdění do práce. To jsem nikdy neviděl - ta motorka se od první chvíle doslova rozpadala. Pořád zní někde padaly šroubky, neustále dodával nové, ale stejně vždy nějaký zase vytřepal. Už od výroby byly na mnoha místech stržené závity. Praskaly neustále špice v kolech, i když moc neváží a jezdil jen po silnici. Potom se mu párkrát stalo že vůbec nedojel. Pořád to reklamoval. Z motoru tekl olej a na jednom místě prasknul - asi jim chyběly šrouby, tak tam narvali vruty. Možná měl pouze smůlu na špatného výrobce/typ/kus, ale po tom co jsem viděl bych si zatím čínskou motorku nekoupil, to raději starší japonskou/italskou. Věřím, že to časem vychytají, ale do té doby...
Lifany jsou zla, koukni jestli jsou v pohodě silentbloky motoru, jestli tam teda jsou, lifana má kamarád ale moc se v něm nevyznám...
Ale abych se ohradil proti špatnosti čínských strojů, měl jsem skyteam gy4 125 shodný s yuki gy4 s tuhým pevným rámem.
Za 15.000 km co jsem na ní najel jsem dělal jen:
Jehlu v karbeci
Horní silentblok motoru
Ložiška v krku
Simerinky v teleskopech
To je vše, motorka jezdila splehlivě a levně... nemohl jsem si stěžovat, o úniku oleje ani stopa... a rozhodně jsem jí nešetřil ba naopak, kolikrát jsem s ní fláknul do bahna.
Tak sem sundal hlavu a odnesl ji ke kamošovýmu tatkovi do dílny tam to odvrtali a vyvložkovali poskládal jsem vše zpět,seřídil ventili a šel se projet,asi po 20 km,sem vyjížděl z křižovatky do kopce a následně z vesnice tak sem tomu zandal at nezdržuju provoz a ve vysokejch otáčkách se šroub zase zlomil. Tentokrát se urval jen šestihran na konci a šrouby nebyli nějak exhtra utažený,ale držely.Potom co jeden praskl tak se uvolnil ten držáček výfuku (takovej ten ovál u hlavy motoru se dvěma dírama) tak sem oba šrouby vyšrouboval rukou. Už fakt navím co s tím. Vždy praskne ten spodní...ještě zkusím dát nějakou podložkupod výfuk u hlavy,protože když tam dávám šroubek tak ten spodní lehce dře o kroužek co je na výfuku. Doufám že víte co tím myslím
Původně tam byli šrouby,který měli závit s obou stran. Jedna strana byla zašroubovaná do hlavy motoru a z druhé strany bylo něco jak čepička na ventilek kola (asi mosazná)...a nebo co když tam dám šroubky s pružinkama at se to může trochu hýbat,některý auta to mají mezi svodama a katalizátorem,tak myslím že u motorky by to mohlo taky dobře posloužit ne?
Omlouvám se za slohovku,ale musel sem to nějak vyjádřit =D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.