Nejste přihlášen/a.
Ahoj zajímalo by mě jak koupit dobře Golf (IV) s motorem TDi..Mám strach aby nebyl ztočený nebo nijak jinak zničený..
Jsou u motoru 1.9TDI nějaké známé mouchy?Samozřejmě bych šel s našim automechanikem ale chtěj jsem něco o tom vedět dopředu...Děkuji Franta...
ztočený bude určitě pokud budeš kupovat v česku...
ani servisní knížka nezaručuje pravdivost km! třeba v AAA auto ví jak na to
zkus WV forum a nechej si zjistit podle VIN vozidla servisní historii sice tam nebude celá ale aspoň pro srovnání
Před nedávnem jsem tohoto golfa kupoval. V AAA nabízeli jen ty hezčí kousky narozdíl od dovežených stočenek slátaných ze dvou aut nabízených přes inzertní servery.
Jedině v Hamburgu, od fyzické osoby, po 1. majiteli...počet dřívějších majitelů je v německém registračním dokladu uveden, na rozdíl od českého...Se servisní knížkou, s další sadou litých kol, s platnou TUV. Počet kilometrů na tachometru bud ekorespondivat se záznamy v servisní knížce. Otázkou je co myslíte slovem dobře...fyzická osoba v SRN neprodá golfíka zpravidla levněji než jsou ceny bouraných pleček se stočeným tachometrem v českých bazarech...důvod je jasný...
V Čechách bych nekoupil z golfíka ani poklici.
IV. golfík s motorek TDi 81 kW nemá chybu, akorát je menší než stará oktávka.
Pro klidného řidiče s motorem TDi 66 kW, nebo pédéčko 96 kW s 6-kvaltem...
Mám Golfa IV 74kW čiplou na 108 kw,( měřeno na brzdě) najeto 280 000km, vstřiky původní, chytá to studený, teplý na cvrnknutí, žádnej problém. Mám to od novýho auta. Na technický mi chlapík řek doslova, "kdybych neviděl, co to má na tacho, tak bych tomu nevěřil, že to po těch km tak běhá.Když na to lidi kašlou, lejou tam oleje, co tam nepatří, vesele přejížděj výměny o x tisíc km, pak ještě stočej tacho, tak se nedivím, že to pak někdo koupí a nadává na to. Za mě je to za ty peníze dost dobrý auto. Dříve jsem měl Vento TD, na tom jsem měl 680000km, a jezdilo to pořád, tam ale opravy vstřiků proběhly, to byl ještě starej komůrkáč, jinak to jelo pořád. Jinak vstřik na PD se dá vklidu koupit nový origo. komplet za 4700 kus. tak tu nestrašte. Problém je v tom, že 9z10 golfů jezdících v čechách je dovoz, čili někdo to koupil výhodně v německu s 200000 km a víc, tady s tím nadrandil za tři ročky dalších 100000km s nulovou údržbou, pak to prskne do bazaru se stočeným tach. na 140000km, Čenda si na to naběhne a pak šíří zaručený zvěsti o tom, jak PDéčka nic nevydržej, že je to celý sráč a pod. Neříkám, že to nemá chyby, ale špatný auto to rozhodně není. Problém bude spíše v tom, že hledat slušnýho IV golfa po bazarech a inzerátech v čechách je jak hledat jehlu v kupce sena.
doplněno 01.04.13 22:55:Tak už stojí 5290,- sautodily.cz/...
doplněno 01.04.13 23:02:Tak přece 4850,- tak nestrašit amd-autodily.cz/...
já bych vlezl na náký golf forum a poptal se zda tam není někdo ověřenej co je tahá z venku
nebo si sežen někoho kdo umí perfektně německy a pokukuj po soukromích inzerátech v německu známej takhle toužil po 3dveřový astře se stahovací střechou a je to měsíc co si jí tam odsad přivez přímo od majitele
já bych se obloukem vyhnul PD 96 kw...tam když ti odejdou vstřiky tak se nedoplatíš..mluvím ze skušeností kamaráda kterej ten motor má v octavce...koukej po 66 nebo 81 kw...to jsou držáky když se o to auto člověk stará.Teď k tomu stáčení...stočený je u nás každý druhý auto, ovšem největší záliba ,,prodejců´´ v bazarech je tvrzení že(příklad) auto z roku 1999 má najeto 120.000 km proto,že sním jezdil důhodce o víkendech a podobný blbosti...to už je lepší koupit 2002 s 200.000 km...tot můj názor
doplněno 01.04.13 17:00:Něco ke čtení.
to je taky PD... čerpadlo-tryska... já tě nechci od tehle motoru odrazovat,ale co takhle slysim ohlasy ,tak převažuje nespokojenost,koupit naftu je celkove sazka do lotrie...já mám třeba octavii 81 kw,nachipovanou na 105kw...a bez problemu..najel sem v tom autě 40.000 km...
Mám octávku rok 2000 s najetými 123tis km. To znamená, že to je určitě stočené? Znám octávky, které mají najeté i míň, než mám já a taky mají ověřenou servisní historii - znají celou historii auta.
to byl příklad z bazarů jestli máš origo škodováckou servisní knížku tak proč ne...ale v bazarech typu AAA auto nebo Auto esa ty servisky nejsou z důvodu stočení km...nahrazujou je vlastníma knížkama
sorry ale na netu je plno vstřikovačů použitých za 1500 kus.. a snad nikdy se nestane aby odešly všechny najednou..! takže asi tak.. zbytečné strašení... to že to známeho vyšlo draho je jeho problém, že si to neumi zařídit levněji...
doplněno 01.04.13 19:05:a důvod?
ano vstrikovac stoji 1500...ale ja mam namysli trysky(PD-čerpadlo-tryska) ...1 tryska na golfa 10 000 kč... a navic ty nevydrzej vic nez 150 000 km
já najel pédéčkem 330 tisíc a žádný vstřik neodešel, vačka se nedrolila atd...to se děje jen na servisovaných českých autech s "jasným" původem, stočeným tachometrem a zfalšovanou servisní knížkou...
víc než pédéčka bych se bál motoru CR
doplněno 02.04.13 16:21:měl jsem celkem 3 pédéčka a žádné mi nekleklo, neodešel vstřik ani váha vzduchu, nedrolila se vačka ...ale vím o yetim, passatu i II. Octavii která se za jízdy prostě zastavili...výmeny čidel, ŘJ, přehrávání software, nic nepomáhalo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.